המעגל נסגר: הזוג שעבר לינץ' - ניצח את המחבלים

שלוש וחצי שנים לאחר שארע הלינץ' הקשה בבני הזוג אביה ושחר אנטמן, בית המשפט המחוזי בירושלים, קבע לאחרונה כי שני מחבלים, בגיר וקטין, שהשתתפו בלינץ', יפצו אותם בסכום של 30,000 שקלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/08/24 17:02 יא באב התשפד

המעגל נסגר: הזוג שעבר לינץ' - ניצח את המחבלים
העיר העתיקה. אילוסטרציה, צילום: משטרת ישראל

בית המשפט המחוזי בירושלים, קבע לאחרונה כי שני מחבלים, בגיר וקטין, שהשתתפו בלינץ' בבני הזוג אביה ושחר אנטמן, יפצו אותם בסכום של 30,000 שקלים. ההחלטה התקבלה במסגרת תביעה שהגישו בני הזוג אנטמן, ובה דרשו פיצויים בגובה שני מיליון שקלים.

הלינץ' אירע לפני כשלוש וחצי שנים בזמן "שומר חומות"

הלינץ' התרחש לפני כשלוש שנים בהר הזיתים, במהלך מבצע "שומר חומות", ובמהלכה של הצעת הנישואין. במקביל להכרעה הזאת, נגד מחבלים נוספים שהשתתפו בלינץ' עדיין מתנהל הליך משפטי של תביעה אזרחית.

זריקת אבנים | אילוסטרציה

זריקת אבנים | אילוסטרציה, צילום: פלאש 90, נתי שוחט

בריאיון לחדשות 12 אמרה שחר אנטמן: "זו הרגשה קשה שאנחנו צריכים לשבת ולדבר עם האנשים שרצו לרצוח אותנו ולחתום איתם על הסכמים". הרגשנו שאנחנו לא יכולים לסמוך על זה שמבית המשפט ייצא הצדק ושבאמת נראה את הכסף בעיניים".

אביה יצא מהרכב וספג מכות, אבנים ואף נדקר בגבו

כזכור, הלינץ' הקשה אירע כשלוש שנים בזמן מבצע שומר החומות, לאחר שאביה הציע נישואין לבחירת ליבו שחר בבית החושן הצופה על הר הבית. בדרכם חזור מהצעת הנישואין נחסם רכבם על ידי פורעים ערבים אשר החלו לזרוק עליהם סלעים ואבנים. אביה יצא מהרכב וספג מכות, אבנים ואף נדקר בגבו.