עמית סגל חוזה: כך ייגמרו הבחירות עבור בנט

הפרשן הפוליטי לא אהב את הנאום של ראש הממשלה לשעבר, מציע לו להתחיל לדבר על נושאים רלוונטים, וטוען שתוצאות הבחירות יסתכמו בכמה מנדטים בודדים על אף הסקרים המזהירים: "לכן הוא יוכל לכל היותר, להיות ראש ממשלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/08/24 20:31 י באב התשפד

עמית סגל חוזה: כך ייגמרו הבחירות עבור בנט
עמית סגל, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט נאם היום (ד') נאום חריף במיוחד בו הבהיר כי לטעמו כל הצמרת המדינית והביטחונית צריכה להתחלף. פרשן חדשות 12 עמית סגל לא התרשם מהנאום וטען כי בנט מדבר הרבה באוויר, אך לא מביע עמדה בסוגיות שעל הפרק כמו כל פוליטיקאי.

נפתלי בנט, מה העמדה שלך?

"אני חושב שכדאי לנפתלי בנט, אני יודע שזה לא פופולארי בימינו, השלב מספר אחד בקאמבק - להביע עמדות בנושאים שעל הפרק. לא לשחרר לנו סרטוני זן. למשל, מר בנט, מה עמדתך על עסקת החטופים? זו דילמה מספר אחת שניצבת היום, כל פוליטיקאי צריך להביע עמדה. שמענו את סער, שמענו את ליברמן כבר סוף סוף אמר את עמדתו, בוודאי שמענו את נתניהו ולפיד. מה העמדה שלך? או שאתה כל כך עסוק בלשבת ולמכור את עצמך כנשיא המדינה מספר שתיים שזה לא זה?", אמר במהלך פאנל בחדשות 12.

סגל עוקץ: "יוכל להיות לכל היותר ראש ממשלה"

הוא הסביר כי לדעתו הסקרים משקרים ובנט ישיג במקרה הטוב מנדטים בודדים: "פעם רוב המנדטים שלו היו מימין, והיה לו איזה בונוס כזה משמאל ומתישהו כל זה גולח והימין קוצץ והוא סיים על שישה-שבעה מנדטים. עכשיו זה הפוך. כל הסקרים מראים שבנט כמעט לא נוגע במה שנשאר מגוש הימין. הוא לוקח בעיקר מגנץ ומלפיד ומליברמן. למה לא כדאי לו לסמוך על החולות הנודדים האלה? כי אלה אנשים שבשנייה שבה הוא יגיד רק לא נתניהו, הוא יאבד את כל הימין". לסיום עקץ את בנט: "אני מאלה שחושבים שהסקרים האלה לא משקפים את המציאות. כמו תמיד זה יגמר בשישה-שבעה מנדטים, ולכן הוא יוכל לכל היותר, להיות ראש ממשלה".