לאחר ההתנקשות, טראמפ משתף: היה נס גדול

לאחר שהכריז על כך רשמית בחשבונו ברשת X, קיימו אילון מאסק ודונלד טראמפ שיחה חיה ביניהם ברשת החברתית על שלל נושאים הקשורים במירוץ לנשיאות. בין היתר התייחס טראמפ להתנקשות ואמר כי מה שהציל אותו היה שהסתכל לעבר לוח עם נתונים שהוצב במקום מבעוד מועד

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/08/24 13:23 ט באב התשפד

לאחר ההתנקשות, טראמפ משתף: היה נס גדול
דונאלד טראמפ, ארכיון, צילום: Evan El-Amin,Shutterstock

הלילה (ג') שוחחו היזם אילון מאסק והמועמד לנשיאות דונלד טראמפ בשיחה שהתקיימה ברשת X שבבעלותו של מאסק. בפתיחת השיחה נשאל טראמפ על ניסיון ההתנקשות ועל תגובתו לאירוע בזמן שפונה משם: "זה היה לא נעים" הגיב טארמפ לקול צחוקו של מאסק והוסיף: "הנס הגדול היה שהסתכלתי לכיוונו של היורה והכול בגלל לוח שהוצב שם עם נתוני הגירה".

תקף את ביידן וכינה אותו טיפש

בהמשך השיחה בין השניים התייחס טראמפ ליחסי ארה"ב עם מדינות מורכבות כמו צפון קוראיה: "אני מכיר את כולם ומכיר אותם טוב. אני מכיר את פוטין ואת קים מצפון קוריאה. אני לא אומר עליהם שום דבר טוב או רע, הם יודעים לשחק את המשחק. הם קשוחים, חכמים ותקיפים". טראמפ תקף את ביידן והאריס וטען שהם אינם מסוגלים להתמודד בזירה הבינלאומית מול מנהיגים כאלו: "כשהם רואים את קמאלה, או את ביידן, סליפי ג'ו, הם לא מאמינים לזה. הם חושבים שזו בדיחה".

אילון מאסק

אילון מאסק | צילום: Frederic Legrand - COMEO / Shutterstock.com

כזכור, מאסק הודיע אמש לעוקביו כי יראיין את נשיא ארה"ב לשעבר והמועמד לנשיאות דונאלד טראמפ בשידור חי ברשת החברתית. בהודעה ציין מאסק כי התכונית אינה כתובה מראש ואין הגבלה על נושאי השיחה. מאסק קרא לעוקבים להציע שאלות עבור הריאיון בתגובה לציוץ.