לא תאמינו כמה זול: חברת תעופה מציעה 'חופשי חודשי' לטיסות

כמו חופשי חודשי רק במטוס. נשמע כמו חלום רחוק? לא עוד. וויז אייר, חברת התעופה ההונגרית, מביאה לישראל מהפכה של ממש בענף התעופה עם הרחבת מנוי "טוס כפי יכולתך" לטיסות מישראל. האם זה משתלם?

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/08/24 12:10 ט באב התשפד

לא תאמינו כמה זול: חברת תעופה מציעה 'חופשי חודשי' לטיסות
טיסות כמעט בחינם, צילום: Karol Ciesluk,Shutterstock

חברת התעופה ההונגרית וויז אייר (Wizz Air) הודיעה היום על הרחבת מועדון הלקוחות הקיים שלה, "טוס כפי יכולתך" (Wizz All You Can Fly), כך שיכלול לראשונה גם את הטיסות לישראל וממנה. המוצר, שזכה להצלחה במדינות רבות , מציע לנוסעים גישה כמעט בלתי מוגבלת לטיסות החברה תמורת דמי מנוי שנתיים, ובתוספת תשלום מגוחך של 9.99 יורו בלבד לכל טיסה.

קרב חברות התעופה

קרב חברות התעופה צילום: jamesdc152,Shutterstock

וויז אייר, שנוסדה בשנת 2003, היא אחת מחברות התעופה המובילות באירופה בקטגוריית ה"אולטרה-לואו-קוסט". החברה מתגאה בצי מטוסים מודרני וחסכוני בדלק, ומציעה טיסות במחירים נמוכים ליותר מ-200 יעדים ב-50 מדינות. המודל העסקי של החברה מבוסס על תוספות בתשלום כגון תשלום על כבודה, בחירת מושב מזון בטיסה ועוד. החברה החלה את פעילותה בישראל בשנת 2012 והפכה במהרה לשחקן משמעותי בשוק הטיסות הבינלאומיות מישראל ואליה.

חופשי חודשי למטוס

עלות המנוי השנתי נקבעה על 599 יורו, אך במסגרת מבצע השקה מיוחד, 10,000 הנרשמים הראשונים יוכלו לרכוש את המנוי במחיר מופחת של 499 יורו. המבצע יימשך עד ה-15 באוגוסט בחצות.

עם זאת, המנוי מגיע עם מגבלה משמעותית: חברי המועדון יכולים להזמין טיסות רק עד 72 שעות לפני מועד ההמראה, מה שדורש גמישות רבה מצד הנוסעים ומקשה על תכנון מראש.

לאחרונה בשל המלחמה עלו מחירי הטיסות, כך שהמנוי החדש עשוי להיות אטרקטיבי במיוחד לנוסעים תכופים. וויז אייר ממשיכה להפעיל טיסות לישראל וממנה, למרות שחברות תעופה זרות רבות הפסיקו את פעילותן בשל המתיחות הביטחונית באזור.

מעניין יהיה לראות כיצד יגיב השוק הישראלי ליוזמה זו ואם היא תשנה את דפוסי הטיסה של הישראלים ברחבי אירופה.