כתב אישום חמור נגד הסייעות מהגן באילת: "התעללות פיזית ב-23 פעוטות"

חמש סייעות מהגן של "אילנה קובר" באילת מואשמות שהיו עדות למעשי התקיפה והפגיעה של הגננת בילדים, והפרו את חובתן לפעול נגד המקרים ולדווח. בין הנאשמות גם כלתה של הגננת שעבדה בגן כסייעת לתקופה קצרה

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/08/24 16:19 ד באב התשפד

כתב אישום חמור נגד הסייעות מהגן באילת: "התעללות פיזית ב-23 פעוטות"
בית משפט, צילום: David Cohen/Flash90

פרשת ההתעללות בגן הילדים באילת: היום (ה') הוגש לבית משפט השלום בבאר שבע כתב אישום נגד חמש סייעות מגן הילדים של "אילנה קובר". הסייעות מואשמות בעבירות של הפרת חובה של אחראי והפרת חובת דיווח, לאחר שעל פי כתב האישום, היו עדות ליותר מ-160 מקרי תקיפה, התעללות בקטינים וחבלה.

היו עדות ליותר מ-160 מקרי אלימות בגן

הגננת ובעלת הגן, אילנה קובר, הורשעה לאחרונה לאחר שהודתה במסגרת הסדר טיעון, בכ-360 מקרים של פגיעה גופנית ונפשית בקטינים. אילנה תקפה פיזית 23 ילדים מתוך 26 ילדי הגן, צבטה, הכתה אותם בידיה, בעטה בהם, הטיחה ילדים אל הרצפה ואל הכיסאות, האכילה פעוטות בכוח, חיתלה תינוקות ופעוטות בכוח ואירועים רבים נוספים. בכל המקרים, הפעוטות והתינוקות שהותקפו פרצו בבכי.

לפי כתב האישום הנאשמות יחד היו עדות ליותר מ-160 מקרי תקיפה, בהם הפרו את חובתן למנוע התעללות בקטינים, חבלה בגופם או פגיעה אחרת בהם. בנוסף, הן הפרו את חובתן לדווח על עבירה שנעברה בקטינים ע"י האחראית על הקטינים.