נתניהו הפתיע את המתגייסים החדשים: "אני מבקש מכם דבר אחד"

ראש הממשלה נתניהו בביקורו בבקו"ם: "אנחנו ממשיכים קדימה לניצחון. אנחנו ערוכים הן להגנה והן להתקפה, אנחנו מכים באויבינו ונחושים גם להגן על עצמנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/08/24 14:32 ג באב התשפד

נתניהו הפתיע את המתגייסים החדשים: "אני מבקש מכם דבר אחד"
נתניהו ומתגייס טרי, צילום: מעיין טואף / לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (ד׳) בבסיס הקליטה והמיון בתל השומר, ונפגש עם מתגייסים לחיל השריון ולחיל ההנדסה הקרבית. בפתח הביקור, ראש הממשלה פגש את המתגייסים בשרשרת החיול רגע לפני עלייתם על מדים. לאחר מכן, ראש הממשלה קיים שיח עם המתגייסים והשיב על שאלותיהם.

נתניהו והמתגייסים

נתניהו והמתגייסים צילום: מעיין טואף / לע"מ

נתניהו: "אני מבקש מכם דבר אחד - לשמור על אורך רוח וקור רוח"

"אני נמצא עכשיו בבסיס קליטה ומיון עם חיילים שהתגייסו היום לשריון ולהנדסה הקרבית. אני מאחל לכם הצלחה גדולה מאוד, שמרו אחד על השני ושמרו על המדינה שלנו. אנחנו ממשיכים קדימה לניצחון. אני יודע שאזרחי ישראל נמצאים בדריכות, ואני מבקש מכם דבר אחד - לשמור על אורך רוח וקור רוח. אנחנו ערוכים הן להגנה והן להתקפה, אנחנו מכים באויבינו ונחושים גם להגן על עצמנו".

עוד אמר ראש הממשלה למתגייסים: "אני רוצה קודם לומר מילה לחיילי צה''ל בסדיר ובמילואים: אתם הגב של האומה. אנחנו נותנים לכם את הגיבוי המלא, אנחנו גאים בכם, אנחנו מצדיעים לכם, אנחנו מגבים אתכם בכל צעד ובכל שעל. ואתם, שמצטרפים היום, אתם מצטרפים היום לדור הניצחון. לשני חילות שהיינו נוהגים לשיר אחרי מלחמת ששת הימים: 'השריון עשה היסטוריה׳ - וגם הנדסה קרבית. היום השריון וההנדסה הקרבית עושים היסטוריה. פשוט משנים את פני המערכה".