עמית סגל: "קמלה האריס העניקה לחמאס מתנה חשובה"

הפרשן הפוליטי הבכיר תוקף את קמלה האריס וטוען כי היא העניקה מתנה חשוב לחמאס לאור כך שהתייצבה בנאומה בשבוע שעבר באופן מפורש לטובת הנרטיב הפלסטיני. סגל: למה שחמאס יחזיר את החטופים - "אם יש אפשרות שהנשיאה תכפה זאת על ישראל?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/07/24 19:30 כד בתמוז התשפד

עמית סגל: "קמלה האריס העניקה לחמאס מתנה חשובה"
עמית סגל | , צילום: Hadas Parush/Flash90

הפרשן הפוליטי הבכיר פרסם היום (ג') טור אישי בעיתון האמריקאי וול סטריט ג'ורנל ובו הוא תוקף את סגנית נשיא ארצות הברית קמלה האריס. לטענת סגל האריס העניקה מתנה חשוב לחמאס לאור כך שהתייצבה בנאומה בשבוע שעבר באופן מפורש לטובת הנרטיב הפלסטיני.

ראיית העולם של האריס: "מטרידה בחוסר המוסריות שלה"

בטורו ממשיך ואמר כי באימוץ הנרטיב האנטי-ישראלי, האריס מאפשרת לסינוואר "את כל הסיבות לסרב לעסקת החטופים. למה לתת לישראל את החטופים, אם יש אפשרות שהנשיאה ה-47 ממילא תכפה זאת על ישראל?" סגל הוסיף וטען כי בסיפור הנוכחי יש יותר מחוסר מיומנות דיפלומטי, לדעתו: "ראיית העולם של האריס מטרידה בחוסר המוסריות שלה".

קמלה האריס

קמלה האריס, צילום: lev radin,Shutterstock

סגל: במקום שארה"ב תאיים על איראן, הם מתחננים לחיזבאללה לעצור את האש

הפרשן הפוליטי המשיך ואמר כי "העיוורון משכפל עצמו גם לחזית לבנון. בלבנון אין שני צדדים, אין "מצור" ואין "כיבוש. במקום שארה"ב תעביר לאיראן מסר מאיים הוא שולח את עמוס הוכשטיין להתחנן לחיזבאללה לעצור את האש". לבסוף, סגל אמר כי אם ישראל תשיב מלחמה בלבנון, כנראה שהאריס תדבר על מצבם הקשה של הלבנונים. לפיו: "כשזו השקפת העולם הדמוקרטית, אנחנו בדרך לעוד מלחמה".