חיבוק מקיר לקיר: הורי התצפיתניות החטופות הגיעו לישיבה בתל אביב

ישיבת מעלה אליהו בתל אביב אירחה את הורי התצפיתניות לתפילה מיוחדת להשבתן המהירה של הבנות יחד עם כל החטופים. ראש הישיבה חיזק את ההורים: "כל עם ישראל איתכם למען השבת הבנות, אנחנו שותפים איתכם לכאב והגעגוע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/07/24 15:20 כג בתמוז התשפד

חיבוק מקיר לקיר: הורי התצפיתניות החטופות הגיעו לישיבה בתל אביב
תיעוד חטיפת התצפיתניות בבסיס נחל עוז, צילום: ללא

בני משפחותיהן של התצפיתניות לירי אלבג, קרינה ארייב, אגם ברגר, דניאלה גלבוע ונעמה לוי שנחטפו במוצב נחל עוז בשמחת תורה הגיעו לישיבת מעלה אליהו לתפילה עם תלמידי הישיבה ומפגש עם ראש הישיבה. בתפילה קראו המשתתפים פרקי תהילים לחזרתן המהירה של הבנות יחד עם כל החטופים בעזה ולאחריה שרו עם ההורים את תפילת "אחינו כל בית ישראל הנתונים בצרה ובשביה".

לאחר התפילה המשותפת - פגישה עם ראש הישיבה

לאחר התפילה קיימו ההורים פגישה משותפת עם ראש הישיבה שם דיברו ארוכות על המצב והצורך בחזרתן הביתה. הרב שמע מכל משפחה את הסיפור האישי של כל אחת ואחד כדי להכיר באופן אישי את הבנות, הרב גנץ חיזק את המשפחות והדגיש שכל עם ישראל מתפלל ועושה ככל שניתן כדי שהבנות ישובו בקרוב.

אלברט, אביה של החטופה קרינה ארייב אמר בסיום התפילה: "אנחנו רוצים להודות לכם על זה שאתם מתפללים איתנו ואתם עוזרים לקרב את היום שאנחנו נראה את הבנות שלנו כמה שיותר מהר, קיבלתי מכם עכשיו כוחות, ואני מודה לכם שלקחתם חלק בהשבת החטופים והבנות שלנו".

הרב גנץ בתפילה עם התלמידים והורי התצפיתניות

הרב גנץ בתפילה עם התלמידים והורי התצפיתניות צילום: דוברות

"עם ישראל כולו מחבק אתכם מאז שמחת תורה", אמר הרב גנץ, "אנו כאן בישיבה מתפללים יום יום לניצחון על האויב האכזר והשבתן של בנותיכן יחד עם כל החטופים, עם ישראל צריך להיות מאוחד, חזק ואיתן לאתגרים המשמעותיים שעוברים עלינו ויש צורך גדול לחיבור ולשיח בין כל חלקי העם ואני מודה לכם שאתם במשימה שלכם נוגעים בכל חלקי העם" סיכם הרב גנץ.