וואטסאפ החליטה לחסוך לכם שנייה וחצי מהחיים - כך זה יקרה

האפליקציה הפופולרית צפויה להציג חידוש מינורי, שיחסוך לכם שניות יקרות מדי יום. מתי תוכלו ליהנות מהשדרוג? כל הפרטים בכתבה

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/07/24 09:13 כג בתמוז התשפד

וואטסאפ החליטה לחסוך לכם שנייה וחצי מהחיים - כך זה יקרה
וואטסאפ מציגה חידוש חדש, צילום: wisely,Shutterstock

בסדר יומנו העמוס, כל שנייה חשובה. כעת וואטסאפ מציגה חידוש מרענן שעשוי לחסוך לנו זמן בשימוש היומיומי באפליקציה. אומנם מדובר בשינוי זעיר, אך כשחושבים שלוואטסאפ יש למעלה מ-2 מיליארד משתמשים ברחבי העולם, זה בהחלט שיפור מבורך.

בשורה למשתפי התמונות בוואטסאפ

הפיצ'ר החדש, המכונה "Album Picker", ישנה את הדרך שלנו לבחור ולשתף תמונות. כיום כשאנחנו מבקשים לשלוח תמונה אנחנו נכנסים למסך הגלריה, שם אנחנו צריכים לבחור את האלבום המתאים (תמונות אחרונות, צילומי מסך, וכדו') ורק אז נכנסים למסך בחירת התמונה.

בשינוי הצפוי, במקום לגלול דרך רשימה אינסופית של אלבומים, המשתמשים יוכלו לראות כבר בשלב הראשון, רשימה קצרה של האלבומים האחרונים ביותר על המסך ולהיכנס ישירות למסך בחירת התמונות, ובכך להימנע משלב נוסף בתהליך ומלחיצה מיותרת.

חלק ממגמת שיפורים רחבה יותר

החידוש הזה מצטרף לשורה של חידושים שמפרסמת וואטסאפ בתקופה האחרונה. בעוד שחלקם, כמו זה, נראים פחות משמעותיים במבט ראשון, אחרים הם בעלי חשיבות קריטית למשתמשים.

לדוגמה, וואטסאפ הכריזה לאחרונה שבקרוב ניתן יהיה לתקשר עם משתמשים שונים באמצעות שם משתמש ולא רק באמצעות מספר טלפון. זהו שינוי משמעותי שעשוי להגביר את הפרטיות ולהקל על התקשורת בין משתמשים.

יקל על תהליך בחירת התמונות

יקל על תהליך בחירת התמונות, צילום: Kaspars Grinvalds,Shutterstock

מתי נוכל ליהנות מהחידוש?

על פי הדיווח בבלוג הטכנולוגיה WABetaInfo, החידוש בבחירת האלבומים זמין כרגע למספר מצומצם של בודקי בטא ברחבי העולם. עם זאת, הוא צפוי להגיע למשתמשים נוספים במהלך השבועות הקרובים.