החטופה ששוחררה בחשיפה מטלטלת: הכאיבו לי בכוונה וסיממו אותי

מיה רגב, החטופה ששוחררה משבי חמאס בעסקה הקודמת, שיתפה את הייסורים הקשים שעברה בעזה: "היו מכאיבים לי בכוונה, ולפעמים היו לוקחים כלור ושופכים לתוך פצעי הירי תוך שהם לוחצים. לא הייתה לי את היכולת להגיב אליהם - אבל כן הרגשתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/07/24 10:48 כב בתמוז התשפד

החטופה ששוחררה בחשיפה מטלטלת: הכאיבו לי בכוונה וסיממו אותי
מיה רגב לאחר שחרורה מהשבי | , צילום: Yonatan Sindel,Flash90

מיה רגב שנפצעה ונחטפה ממסיבת הנובה ב-7 באוקטובר, יחד עם אחיה וחברה הטוב, ושוחררה בחודש נובמבר האחרון, התראיינה אמש (שבת) לחדשות 12, יחד עם אימו של עומר שם טוב, חברה הטוב שעדיין מוחזק בשבי חמאס. רגב שיתפה בראיון את הייסורים הקשים שעברה ברצועת עזה.

מיה ואיתי רגב מתאחדים לאחר השחרור מהשבי |

מיה ואיתי רגב מתאחדים לאחר השחרור מהשבי | צילום: ללא

"היו מכאיבים לי בכוונה, שופכים כלור לתוך פצעי הירי תוך שהם לוחצים"

רגב, שנורתה ברגלה על ידי מחבלי החמאס, שיתפה שעברה בשבוע שעבר את הניתוח השמיני מאז הפציעה הקשה, לאור כך שחזרה מעזה "עם פטרייה שגדלה לי בתוך העצם בגלל טיפול ממש לקוי שלהם". עוד הוסיפה וסיפרה כי הרופאים שטיפלו בה ברצועה "היו מכאיבים לי בכוונה, ולפעמים היו לוקחים כלור ושופכים לתוך פצעי הירי תוך שהם לוחצים". רגב המשיכה לשתף בכאב: "כדי שאני לא אצעק, אז היו מסממים אותי, פשוט לא הייתה לי את היכולת להגיב אליהם - אבל כן הרגשתי".

"כל בחורה שם עוברת הטרדה מינית"

כזכור, בחודש אפריל האחרון, הוועדה למעמד האישה בכנסת, ערכה דיון חירום בנושא מצבן של הנשים הישראליות החטופות בעזה. בין משתתפות ומשתתפי הדיון, הייתה גם מיה רגב אשר שיתפה בדמעות את חברי הכנסת והנוכחים ואמרה: "כל בחורה שם עוברת הטרדה מינית".

עוד הוסיפה: "כל יום שם הוא יום של חירום, כל דקה חשובה. ולשמוע ולראות שיוצאים לפגרה, מה האנשים יעשו שם? ישבו על הכיסא וימתינו שהכנסת והממשלה תחזור לכיסא נוח שלה ותחליט מה לעשות".