רב"ט מוטי רווה ז"ל הובא למנוחות: אחיו ספד בכאב - "מה אני אעשה בלעדיך?"

רב"ט מוטי רווה ז"ל שנפל בקרב בדרום רצועת עזה הובא למנוחות ביישוב סוסיא. רעייתו ספדה בכאב: "עשית הכול כדי שיהיה לנו טוב. תמיד חיזקת אותי". אחיו הוסיף ושיתף בדמעות: "מה אני אעשה עכשיו בלעדיך? איך אמשיך כשאתה לא פה?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/07/24 14:12 כ בתמוז התשפד

רב"ט מוטי רווה ז"ל הובא למנוחות: אחיו ספד בכאב - "מה אני אעשה בלעדיך?"
רב"ט מוטי רווה ז"ל, צילום: דובר צה"ל

רב"ט (במיל') מוטי רווה, מהיישוב שני, שנפל אתמול (ה') בקרב בדרום רצועת עזה הובא למנוחות בבית העלמין ביישוב סוסיא. יעל רעייתו ספדה לו: "ידעת מה אתה רוצה וידעת לאן אתה מכוון. צירפת אותי למסע ולכל העבודה הקשה. למדנו יחד את הקושי של החיים. הייתי גאה בך". יעל אחותו הוסיפה בכאב: "תודה שבחרת להיות אח שלי והיית איתי לאורך כל הדרך. אני גאה בך שעברת את כל המכשולים ושבחרת תמיד נכון. אני אזכור אותך לעד בליבי".

שלמה אחיו של מוטי ז"ל: "מה אני אעשה עכשיו בלעדיך?"

רעייתו הוסיפה לשתף בבכי: "פחדתי בעיקר על הנפש שלך כי ידעתי כמה אתה רגיש. נתת לי 20 שנים נפלאות וסללת לנו דרך בטוחה. דחפת אותי להצלחות ועשית הכול כדי שיהיה לנו טוב. תמיד חיזקת אותי". שלמה אחיו ספד גם הוא בדמעות: "כל מי שראה אותך אהב אותך. כל אחד ידע כמה הלב שלך היה רחב וחם ובלי גבולות. אחי, מה אני אעשה עכשיו בלעדיך? איך אמשיך כשאתה לא פה?".

באירוע הקשה נפגע הכלי הכבד בו נהג רווה נפגע מטיל נ"ט

רב"ט (במיל') מוטי רווה, מהיישוב שני, לוחם מפעיל צמ"ה, חטיבת גבעתי (84), נפל בקרב בדרום רצועת עזה. בן 37 בנופלו. מפרטים ראשונים עולה כי באירוע הקשה נפגע הכלי הכבד בו נהג רווה נפגע מטיל נ"ט, מה שגרם לתקרית בה נהרג. מוטי גדל בבית חרדי והתגייס לראשונה לצה"ל בגילו המבוגר. באזרחות עבד בבנייה והחזיק ברשיון לכלי כבד, וכך הגיע להתגייס להנדסה קרבית.