"יוצא מסע נגדה?": כך הגיב נתניהו כששמע את המתקפות על נועה ארגמני

לאחר הסערה שחוללו המתקפות על החטופה ששוחררה והצטרפה לטיסתו של ראש הממשלה לארה"ב, מגיב נתניהו ואומר: "אני מזועזע מהמסע שמכוון נגד נועה ארגמני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/07/24 07:43 יח בתמוז התשפד

"יוצא מסע נגדה?": כך הגיב נתניהו כששמע את המתקפות על נועה ארגמני
נתניהו וארגמני לפני ההמראה, צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ

"אני מזועזע מהמסע שמכוון נגד נועה ארגמני. נועה עברה ייסורים בשבי החמאס, היא יחלה לחזור לאימה לפני מותה, והיא הספיקה לראותה. זו לא חוויה קלה גם כן", כך הגיב ראש הממשלה נתניהו למתקפות על נועה ארגמני.

"אין גבול לטרלול? יש גבול - זה הגבול"

במסיבת עיתונאים מארצות הברית הוא הוסיף: "עכשיו כשהיא חוזרת, ובאה ומתייצבת יחד עם ראש ממשלת ישראל והמשלחת הרשמית של מדינת ישראל לנאום חשוב ביותר בפני שני בתי הקונגרס בארה"ב, יוצא מסע נגדה?". נתניהו סיכם: "אומרים לה: 'חבל שיצאת מהשבי'. אין גבול לטרלול? יש גבול - זה הגבול. מספיק".

נעה ארגמני, "ספרי לעולם את מה שהוא הספיק לשכוח"

נעה ארגמני, "ספרי לעולם את מה שהוא הספיק לשכוח", צילום: Dudu Greenspan,Flash90

הביקורות של עיתונאי "הארץ"

כזכור, פרשן "הארץ" אורי משגב כמו גם אנשים נוספים, תקפו השבוע את ארגמני ואביה לאחר שהשתתפו בטיסת ראש הממשלה לארצות הברית. "נועה ארגמני ואביה צריכים להתבייש בהסכמתם לשמש תפאורה בטיסת הזוג המטורלל והמחוייך הזה, בדיוק בבוקר שבו התבשרנו על עוד שני חטופים שאתרע מזלם למות בשבי ולא לטוס לוושינגטון עם מפקיר החטופים" כתב. "בושה שלא הייתה כמוה. קודם כל של הזוג המטורלל שחטף וניצל אותם, אבל גם שלהם".

"רוצה להתנצל בפני נועה ארגמני"

גם איש העסקים רוני מאנה זעזע רבים כשכתב ברשת כי "הייתי מעדיף שהיא תישאר בשבי וזמורה ז"ל היה בחיים", כתב, "למה הוא נפל, למה הוא הקריב את חייו, בשביל שאבא שלה הביביסט יובל את נועה למטוס הראוותני של משפחת נתניהו? נועה תתביישי לך".

מאוחר יותר מחק מאנה את הציוץ וגם ניסה לפרסם הבהרה: "אני מקווה שזה ברור שאני לא נגד נועה, מאחל לה את כל הטוב שבעולם, דבריי יצאו מהקשרם", וכעת החליט לפרסם גם התנצלות: "אני רוצה להתנצל בפני נועה ארגמני על הדברים שכתבתי בעניינה או כלפיה - אין לזה שום מקום. אני מבקש את סליחתה".