גרסת האם החשודה ברצח בנה בן ה-6: חוצנים וחייזרים גרמו לי לבצע את הרצח

סיגל יאנה איצקוביץ' שלפי החשד רצחה את בנה ליאם בן ה-6 מסרה בחקירתה כי "חוצנים וחייזרים" גרמו לה לבצע את הרצח. כמו כן, היא אמרה למשטרה כי היא מצטערת על המעשה. בנוסף, לא ניתן לקבוע האם איצקוביץ' כשירה לעמוד לדין

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/07/24 19:05 טז בתמוז התשפד

גרסת האם החשודה ברצח בנה בן ה-6: חוצנים וחייזרים גרמו לי לבצע את הרצח
סיגל איצקוביץ' |, צילום: שימוש לפי סעיף 27 א'

סיגל יאנה איצקוביץ', האם החשודה ברצח בנה ליאם בן ה-6 בהרצליה טענה בחקירתה במשטרה כי קולות של "חוצנים וחייזרים" גרמו לה לבצע את הרצח. כמו כן, היא אמרה למשטרה כי היא מצטערת על המעשה. בנוסף, לא ניתן לקבוע האם איצקוביץ' כשירה לעמוד לדין, כך עולה מחוות דעת מקדמית של הפסיכיאטר המחוזי.

עורך הדין: "כולי תקווה שסיגל תקבל את הטיפול הרפואי לו היא זקוקה וראויה"

עורך הדין בנימין מלכא מסר: "אין לי כוונה להגיב על עניינים שעוסקים ברפואה ותחת חיסיון. כולי תקווה שסיגל תקבל את הטיפול הרפואי לו היא זקוקה וראויה, וכי תינתן מלוא תשומת הלב המקצועית למצבה הקשה. עוד נכונה הדרך המשפטית והדרך הרפואית. אני ממשיך קדימה".

ליאם ז"ל אותר בביתו ללא רוח חיים ועם סימני אלימות על ידי סבתו

כזכור, גופתו של ליאם הס ז"ל בן ה-6 נמצאה ביום שלישי שעבר בביתו, על ידי סבתו, ועליה סימני אלימות קשים. על פי החשד, סיגל יאנה איצקוביץ', רצחה את בנה ליאם ואת כלב המשפחה באמצעות גרזן, ולאחר מכן יצאה מביתה והלכה לכיוון קניון שבעת הכוכבים בעיר, ושם תקפה עוברי אורח ואת מאבטח הקניון באמצעות הגרזן.