הרמטכ"ל ביקר ברפיח והתייחס לתקיפה בתימן: "נלחמים באיראן בנחישות"

רא"ל הרצי הלוי ביקר בזירת הלחימה ברפיח והתייחס לתקיפה המשמעותית של צה"ל בתימן: "לאיראן יש זרועות, אתם נאבקים פה עם זרוע אחת, אנחנו נאבקים במקומות אחרים עם זרועות אחרות, וזה דורש הצטיינות מול כל אחת מה

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/07/24 21:17 יד בתמוז התשפד

הרמטכ"ל ביקר ברפיח והתייחס לתקיפה בתימן: "נלחמים באיראן בנחישות"
הרמטכ"ל ברפיח, צילום: דובר צה"ל

המלחמה ברצועת עזה: הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי, קיים אתמול (ו') הערכת מצב במרחב רפיח שברצועת עזה עם מפקד פיקוד הדרום, אלוף ירון פינקלמן, מפקד אוגדה 162, תת-אלוף איציק כהן, מפקדי החטיבות ומפקדים נוספים, והתייחס לתקיפה של צה"ל בתימן: "הכל קשור. זה הכל איראן. הכטב"ם הזה הוא איראני, נכון? החות'ים לקחו אותו, שדרגו אותו, עשו לו טווח כזה, טווח אחר, ופה זה איראן, והכסף לתת קרקע פה זה איראן, ואנחנו נלחמים באיראן בנחישות רבה מאוד".

"בסוף יש תמנון, יש לו זרועות", אמר הלוי, "אתם נאבקים פה עם זרוע אחת, נאבקים במקומות אחרים עם זרועות אחרות, וצריך להבין את העניין הזה. זה דורש הצטיינות מול כל אחת מהזרועות. צריך ממש להצטיין ולהיות מאוד אפקטיביים בלחימה. פעולה מקצועית כאן משפיעה על כל השלוחות של איראן. תזכרו את הדבר הזה, אתם עושים עבודה מאוד מקצועית, אני אומר לכם, זה מאוד מאוד בולט".

הרמטכ"ל ברפיח

הרמטכ"ל ברפיח צילום: דובר צה"ל

"חיל האוויר יירט מאות כטב"מים במלחמה הזו על גבולות מדינת ישראל, מחוץ לגבולות מדינת ישראל, עם הרבה למידה, יש לנו הלילה אירוע לא מוצלח, אנחנו הולכים, לומדים, משפרים, מתקנים, נהיה יותר טובים גם בהגנה, גם בהתקפה, כל דבר שקורה צריך לראות למידה קדימה, ולזכור שהאירוע הבא הוא לא בהכרח אותו הדבר".