"עידן ההטרלות יחלוף": העימות בין ש"ס לבן גביר מגיע להר הבית

השר לביטחון לאומי עלה הבוקר להר הבית, שם נשא נאום קצר ובו הפציר בנתניהו שלא להכנע לעסקה ולהמשיך וללחום עד לניצחון. שר הפנים לא התחבר למהלך של בן גביר ותקף: "יום יבוא ועידן ההטרלות של מר בן גביר יחלוף"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/07/24 10:32 יב בתמוז התשפד

"עידן ההטרלות יחלוף": העימות בין ש"ס לבן גביר מגיע להר הבית
בן גביר בהר הבית, צילום: ללא

העימות בין עוצמה יהודית לש"ס עולה מדרגה: השר איתמר בן גביר עלה הבוקר (ה') להר הבית, וצילם את עצמו כשהוא קורא לניצחון מוחלט, ולהשבת החטופים ללא "עסקה מופקרת". שר הפנים משה ארבל ממפלגת ש"ס נדהם מהשימוש של בן גביר באתר הקדוש, ותקף: "יום יבוא ועידן ההטרלות של מר בן גביר יחלוף".

https://youtu.be/ijEcZyAe5Ac

בן גביר עלה להר - ארבל זעם

"באתי לכאן, למקום הכי חשוב למדינת ישראל, לעם ישראל, כדי להתפלל על החטופות והחטופים שישובו הביתה אבל בלי עסקה מופקרת, בלי כניעה" אמר הבוקר השר לביטחון לאומי, בשעה שהוא ניצב להר הבית. "אני מתפלל וגם עובד קשה שלראש הממשלה יהיה כוח לא להתקפל וללכת עד הניצחון - להוסיף לחץ צבאי, לעצור להם את הדלק - לנצח".

שר הפנים משה ארבל זעם: "כבר נמנו וגזרו והסכימו גדולי הדור ומועצת הרבנות הראשית בכל תוקף לגדור גדר ולהזהיר באזהרה חמורה לבל יהין שום אדם להיכנס לשטח הר הבית, עד כי יבא שילה, שאז יקוים בנו וזרקתי עליכם מים טהורים וטהרתם. יום יבוא ועידן ההטרלות של מר בן גביר יחלוף. התורה לא תהא מוחלפת".