עדויות חדשות על הרצח המזעזע של בן ה-6: היו בעבר מקרי אלימות במשפחה

עדויות חדשות על הרצח הנורא של בן ה-6 שלפי החשד נרצח על ידי אמו באמצעות גרזן אומרות כי היו בעבר מקרי אלימות בבית המשפחה והמשטרה הגיעה לדירתם מספר פעמים. המאבטח שהותקף: "היא באה להתאבד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/07/24 10:16 יא בתמוז התשפד

עדויות חדשות על הרצח המזעזע של בן ה-6: היו בעבר מקרי אלימות במשפחה
האם החשודה ברצח בנה |, צילום: שימוש לפי 27 א'

יממה לאחר שהתגלתה גופתו של בן ה-6 בביתו שבהרצליה, שעל פי החשד נרצח על ידי אמו, מתפרסמות עדויות חדשות על הרצח המזעזע. האם אשר חשודה ברצח בנה באמצעות גרזן, משתפת פעולה עם המשטרה ומודעת למעשיה. לפי עדויות השכנים, היו בעבר מקרי אלימות בבית המשפחה והמשטרה הגיעה לדירתם מספר פעמים, למרות שהמשפחה לא הייתה מוכרת לרווחה. בהמשך היום תובא האם לדיון בהארכת מעצרה.

זירת הרצח

זירת הרצח | צילום: דוברות המשטרה

המאבטח שהותקף: "היא באה מולי מטורפת לגמרי, היא באה להתאבד"

המאבטח שהותקף על ידי החשודה מסר לאחר הרצח: "היא באה מולי מטורפת לגמרי, היא באה להתאבד. היא הגיעה מולי כשהגרזן ביד שלה, לא דיברה. היא הרימה את הגרזן לעברי, שמתי את היד וקיבלתי מכה ביד. היא לא היתה בסדר, אני חושב שהיא באה למות, היא חיפשה שמישהו ייקח לה את החיים". כך פורסם ב-N12.

הילד אותר בביתו ללא רוח חיים ועם סימני אלימות על ידי סבתו

כזכור, אמש כוחות משטרה גדולים הוזעקו לבית מגורים בעיר הרצליה וזאת לאחר שבאחד החדרים במבנה אותרה גופת ילד כבן 6 ועליה סימני אלימות קשים. במשטרה פתחו בחקירה וחושדים כי מדובר באם שרצחה את בנה היחיד שאותר ללא רוח חיים בידי סבתו. סנ"צ עדי ברקוביץ, קצין אח"מ מרחב ירקון, הוסיף: "זו הייתה זירה מזעזעת". בנוגע לאם החשודה: "היא בהכרה וקושרת עצמה למקום".

החשד: האם רצחה את בנה ואת כלב המשפחה באמצעות גרזן

על פי החשד, האם רצחה את בנה היחיד באמצעות גרזן ולאחר מכן הלכה לקניון שבעת הכוכבים בעיר ונעצרה על ידי המשטרה בקניון אחרי שפצעה קל את מאבטח הקניון. סבתו של הילד שהגיעה לבית המשפחה איתרה את גופת נכדה, כשגם הכלב אותר ללא רוח חיים.

הגרזן

הגרזן | צילום: דוברות המשטרה

זק"א: "מדובר בזירה קשה ונוראית"

בזק"א מסרו לאחר מציאת הגופה כי "מדובר בזירה קשה ונוראית, ילד כבן 6 שנמצא ללא רוח חיים עם סימני אלימות זו טרגדיה קשה, בסיוע מתנדבים נוספים אנו דואגים לכבוד המת ומסייעים לכוחות המז"פ וצוות המעבדה לזיהוי פלילי של משטרת ישראל שפועלים בזירה המורכבת".