ערוץ 12 בצעד חריג כלפי שובאל בן גביר - כך הוא הגיב

שובאל בן גביר, בנו הצעיר של השר לביטחון לאומי, הגיב בסרטון ברשתות החברתיות על מכתב ההתראה שקיבל מחדשות 12 ומעיתונאי החברה יוסי מזרחי. בן גביר הצעיר: "מזל טוב לערוץ 12 שאחרי תשעה חודשי מלחמה מצאו משהו להתעסק בו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/07/24 16:33 י בתמוז התשפד

ערוץ 12 בצעד חריג כלפי שובאל בן גביר - כך הוא הגיב
שובאל בן גביר, צילום: צילום מסך

חברת החדשות ויוסי מזרחי עיתונאי בחדשות 12 שלחו אתמול (ב') מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים לשובאל בן גביר, בנו של השר לביטחון לאומי בגין "פרסום דברי לשון הרע חמורים ושקריים" ודורשים מבן גביר הצעיר לשלם פיצויים בסך כולל של 200 אלף שקלים לחברת החדשות ולעיתונאי החברה. המכתב נשלח בעקבות סרטון שבנו של השר העלה לרשתות החברתיות ובו כינה את מזרחי "מטרידן מיני" ו"מטריד נשים".

ערוץ 12 אילוסטרציה

ערוץ 12 אילוסטרציה, צילום: Hadas Parush/Channel 2 News PR

"מזל טוב לערוץ 12 שאחרי תשעה חודשי מלחמה מצאו משהו להתעסק בו"

לאחר הפרסום על שליחת המכתב, בן גביר הצעיר הגיב היום ברשות החברתיות ועקץ את חדשות 12. בסרטון, הוא סיפר כי אתמול במהלך יום מיונים לקורס טיס גלל ברשתות החברתיות ונתקל בפוסט על הגשת המכתב. בן גביר עקץ את חברת התקשורת הבכירה: "אני רוצה לאחל הרבה מזל טוב לערוץ 12 שאחרי תשעה חודשי מלחמה סוף סוף מצאו משהו להתעסק בו. כל הכבוד לכם".

בן גביר הצעיר כינה את מזרחי בביטויים אלה בעקבות כתבה של העיתונאי שעסקה במפקד תחנת משטרת חדרה. בכתבה, מזרחי ערך עימות עם מפקד התחנה בעת ששהה בבריכה בביתו שלפי החשד נבנתה על שטח ציבורי. אשתו של איש המשטרה גם שהתה בבריכה בעת העימות והיא צולמה כאשר היא לבשה בגד ים.

"כתב לא יכול להיכנס לבן אדם הביתה ולצלם את אשתו בבגד ים"

בן גביר הגיב בסרטון על הכתבה של מזרחי: "אני לא יודע אם מפקד משטרת חדרה תומך באבא שלי או לא תומך באבא שלי. זה לא משנה את העובדה שכתב חצר של ערוץ 12 לא יכול להיכנס לבן אדם הביתה ולצלם את אשתו בבגד ים".