הלוחמה הפסיכולוגית עוברת צד: תושבים בצפון הוציאו סרטון מאיים לנסראללה

"אתה הבא בתור": מפוני הצפון ממטה "נלחמים על הצפון משחררים סרטון איומים על ביירות ונסראללה עם כיתוב בערבית על כך שצה"ל בדרך אליהם, ומוסרים לצה"ל: "זה הזמן לנצח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/07/24 11:08 י בתמוז התשפד

הלוחמה הפסיכולוגית עוברת צד: תושבים בצפון הוציאו סרטון מאיים לנסראללה
מתוך הסרטון, צילום: צילום מסך

מטה "נלחמים על הצפון" משחרר היום (ג') סרטון איום נוסף על חיזבאללה ונסראללה. בסרטון מוצגים שטחים מופגזים בעזה, ולאחר מכן תמונות דומות מביירות עם המסר שצה"ל יגיע גם אליה. בסיום הסרטון מוצגת תמונתו של נסראללה בתוך מטרה עם קליע וכיתוב "אתה הבא בתור" בעברית ובערבית.

במטה אומרים: "הבקשה שלנו מהממשלה היא אחת: תסיימו בעזה ותעברו ללבנון. דינו של נסראללה צריך להיות כמו של מוחמד דף. תושבי הצפון נותנים תמיכה מלאה לממשלה ולצה"ל לעשות את העבודה ולהנחית על חיזבאללה מכה אנושה".

"ביירות הזמן שלך מגיע"

לפני כשבוע פרסמו המפונים סרטון נוסף, בו בכיתוב בעברית ובערבית נכתב: "ביירות, הזמן שלך מגיע! תתכוננו, נגמר לכם הזמן!". המפונים מסרו כי "זה הזמן לעבור מהגנה למתקפה. מדינת ישראל צריכה לצאת למלחמה קשה בלבנון, שתגרום להם להבין שאיתנו לא כדאי להתעסק. אסור לנו להסתפק בשקט לטווח הקצר שיפגע בנו לטווח הרחוק".

את הסרטון פרסמו המפונים כהכנה ל"יום המלחמה על הצפון" שהתקיים בתחילת השבוע. המפונים קיימו בו פעולות מחאה נרחבות ברחבי הארץ בקריאה למלחמה בצפון שתיגמר ברצועת ביטחון בתוך שטח לבנון.