3 פצועים בפיגוע ירי סמוך לשבי שומרון | הלילה: חיילים ירו בשוגג על רכב ישראלי

בפיגוע ירי בשומרון נורה רכב ישראלי ובו שלושה נוסעים, שנפצעו באורח קל. אחד הנוסעים שניצל שחזר: "שמעתי בום חזק, מסתבר שזה היה חדירה של כדור, ראיתי את חבר שלי שהוא נפגע" | אירוע חריג סמוך לבית אל: כוח צה"ל ירה בשוגג על רכב ישראלי שזוהה כחשוד, שני ישראלים נפצעו קל

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/07/24 07:18 י בתמוז התשפד

3 פצועים בפיגוע ירי סמוך לשבי שומרון | הלילה: חיילים ירו בשוגג על רכב ישראלי
זירת הפיגוע, צילום: דוברות מד"א

פיגוע ירי בשומרון: בשעה 06:31 התקבל דיווח על פיגוע ירי סמוך לשבי שומרון, כתוצאה מהפיגוע, חובשים ופראמדיקים מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח מאיר, 3 פצועים קל משברי זכוכיות, בהם: גבר כבן 32, נער כבן 16 ונער כבן 15. כוחות צה"ל הגיעו לזירה ועורכים חיפושים אחר המפגעים.

אחד מהנוסעים ברכב שרק בנס לא נפגע, שיחזר את רגעי הפיגוע: "יצאנו הבוקר מאבני חפץ לכיוון הר ברכה, שמעתי בום חזק, מסתבר שזה היה חדירה של כדור. הסתכלתי וראיתי את חבר שלי שהוא נפגע והיה לו דם בידיים, המשכנו ישר וראינו פטרול של צה"ל ועצרנו אותו".

"ירו עליהם ובדרך נס הם לא נפגעו"

מת"ח שומרון במד"א פאראמדיקית קארין מושקוביץ תיארה את הזירה: "ראינו 3 נוסעי רכב בהכרה מלאה שהתהלכו, הם סיפרו לנו שבזמן נסיעה ירו עליהם ובדרך נס הם לא נפגעו מהירי, הם סבלו מפציעות קלות כתוצאה משברי זכוכיות. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותם לבית החולים כשמצבם קל".

זירת הפיגוע

זירת הפיגוע, צילום: דוברות מד"א

אירוע חריג: כוח צה"ל ירה על רכב חשוד שהתברר כישראלי

כוח צה"ל שפעל במרחב חטיבת בנימין ביצע הלילה ירי לעבר רכב שזוהה על ידי הכוח כחשוד, לאחר בדיקה ראשונית התברר כי הירי בוצע בשוגג לעבר רכב ישראלי. כתוצאה מהירי נפצעו שני אזרחים ישראלים באורח קל שפונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. בצה"ל מתחקרים את האירוע.