אודי סגל תמך ברביב דרוקר בשידור: "אתה נשאר איתנו הערב"

לפני המהדורה של העיתונאי אודי סגל בערוץ 13, העיתונאי עקץ את עמיתו לערוץ, ברקע הדיווח על הורדת תוכניתו מהשידור. "אתה נשאר איתנו במיוחד הערב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/07/24 20:36 ה בתמוז התשפד

אודי סגל תמך ברביב דרוקר בשידור: "אתה נשאר איתנו הערב"
רביב דרוקר, עיתונאי חדשות 13, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר שדווח היום כי תוכניתו של רביב דרוקר "אזור מלחמה", תרד מהשידור בערוץ 13, עמיתו בערוץ אודי סגל עקץ אותו בשידור ולפני שעברו למהדורתו, צחק סגל עם עמיתתו ואמר לדרוקר: "אתה נשאר איתנו הערב, ובמיוחד הערב".

רשת מצהירים: נעלה עם רצועה קבועה

למרות התחקיר המוצלח על השרה מירי רגב, שהצליח להסעיר את מדינת ישראל וזכה לסיקור אפילו בערוצים האחרים, התכנית של רביב דרוקר תרד מהמסך של ערוץ 13 בשבועות הקרובים. בערוץ מודיעים על שינויים בלוח השידורים ועל רצועת שידור חדשה שתעלה בקרוב בשעה שבע ותחליף את התכנית "אזור מלחמה" שמגיש דרוקר.

"אין הגיון עיתונאי או מסחרי בהחלטה של רשת להוריד את התכנית של רביב דרוקר"

ברק רביד, לשעבר עיתונאי חדשות 13, הגיב על ההחלטה: "אין הגיון עיתונאי או מסחרי בהחלטה של רשת להוריד את התכנית של רביב דרוקר שהיא רצועת השידור הכי מצליחה. הערוץ יפסיד צופים ויפסיד כסף. זה פוליטי נטו". אופיר דור, עיתונאי "The Marker", הוסיף: "תכנית החדשות הכי טובה בטלוויזיה. פעם היה את לונדון וקירשנבאום ועכשיו רביב דרוקר נתן את האלטרנטיבה האינטליגנטית. חבל מאוד על החלטה אומללה".