בעקבות גל השריפות - להבת מנחם יוצאת בפרויקט מיוחד

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף להבת מנחם 09/07/24 13:12 ג בתמוז התשפד

בעקבות גל השריפות - להבת מנחם יוצאת בפרויקט מיוחד
קהילה בטוחה, צילום: מקימי

"ללא כוכביות, וללא בירוקרטיות! - בעת אסון חלילה משפחה החברה במיזם תקבל מענק עד 100,000 שקלים לבניית חיים חדשים". בעקבות ריבוי השריפות, "להבת מנחם" יוצאת בקמפיין חשיפה מיוחד, יחד עם מפה אינטרקטיבית שמציגה את כל הקהילות והישובים שכבר הצטרפו, גם אנחנו במערכת כיפה נרתמנו למשימה.

בתקופה בה משפחות רבות בישראל נתקלות באסון השריפות שמחריב את בתיהן, לפני מעל לשנתיים בעמותת מקימי השיקו מיזם חברתי מיוחד וחדשני תחת ניהולו של ישראל ליבמן ובהמלצת רבני הציונות הדתית. הפרויקט, המובל על ידי עמותת מקימי ונקרא "להבת מנחם", מציע למשפחות שנפגעו משריפות רשת בטחון כלכלית ייחודית ומהירה.

קהילה בטוחה

קהילה בטוחה צילום: מקימי

"כל משפחה החברה המנויה שנפגעה משריפה תקבל מענק מיידי של עד 100,000 שקלים להתחלת חיים חדשים. ההצטרפות לפרויקט היא מהירה ומאובטחת, והתהליך נעשה ללא התערבות בירוקרטית וללא חשש מבושה שבבקשת עזרה כלכלית", מספר לנו שי תבורי מנהל המיזם.

מבדיקה שערכנו במערכת, להבת מנחם כבר הצליחה לגייס למעלה מ-2,500 משפחות שהצטרפו לקהילה, מה שמאפשר למשפחות להרגיש בטוחות יותר במצבי חירום ולהבטיח עתיד טוב יותר לאחר האסון.

קהילה בטוחה

קהילה בטוחה צילום: מקימי

בשבוע "קהילה בטוחה - קמפיין חשיפה מיוחד, נפתח אתר חדשני לשגרירים וקהילות בכל הארץ - באתר תוכלו לצפות כמה חברים מנויים במיזם יש בישוב שלכם בתוך מפה אינטרקטיבית, לפתוח קהילה ולשתף את החברים וכמובן להצטרף למיזם - גם אנחנו באתר כיפה הצטרפנו למשימה ופתחנו קהילה.

לעוד מידע, שאלות נפוצות ופרטים להצטרפות ניתן למצוא בקישור הבא: להבת מנחם - הרשמה ומידע.

הערה חשובה - להבת מנחם היא לא תחליף ביטוחי - המיזם מעניק עזרה ראשונה מיידית בכדי להעמיד את המשפחה על הרגליים ואף מעודד לעשות ביטוח נכס ותכולה בחברות הביטוח השונות.


בשיתוף להבת מנחם