לאחר חמש שנים - יועץ התקשורת נפרד: "מודה על ההזדמנות שניתנה לי"

יועץ התקשורת במועצה מטעם משרד טלמון ובן שמעון מסיים את תפקידו. ראש מועצת בנימין ישראל גנץ: "העבודה עם אושריאל הייתה חוויה מדהימה ומעצימה, שותף מלא למקום בו בנימין נמצאת כיום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/07/24 17:35 א בתמוז התשפד

לאחר חמש שנים - יועץ התקשורת נפרד: "מודה על ההזדמנות שניתנה לי"
ישראל גנץ ואושריאל בן עמרם, צילום: דוברות בנימין

לאחר חמש שנים - יועץ התקשורת נפרד: אושריאל בן עמרם הצטרף למועצת בנימין ביוני 2019. הוא היה שותף להקמת מערך הדוברות של המועצה לאחר בחירתו של ראש המועצה ישראל גנץ בשנת 2018.

בן עמרם היה אמון על הקשר מול כתבים, מערכות ואנשי תקשורת שונים תחת דובר המועצה ומנהל אגף תקשורת והסברה יהודה עמרני ולצד אסי טלמון ואריק בן שמעון ממשרד TBS טלמון ובן שמעון תקשורת. בתקופתו במועצה היה שותף מלא להישגי המועצה בתקופת הקורונה וליווי תקשורתי לעשיית המועצה וראש המועצה ישראל גנץ שהחל לאחרונה קדנציה שניה בבנימין ונבחר ליו"ר מועצת יש"ע.

ישראל גנץ

ישראל גנץ, צילום: ברוך גרינברג

אושריאל בן עמרם: "חמש שנים מיוחדות ומדהימות מגיעות לסיומן בדרך לאתגר הבא. אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי להיות נציג של חבל ארץ מיוחד. תודה לראש המועצה ישראל גנץ, דובר המועצה יהודה עמרני ואנשי אגף תקשורת במועצה ולאריק בן שמעון ואסי טלמון על תקופה משמעותית ומלמדת."

אסי טלמון ואריק בן שמעון הודו לו: "אנחנו גאים מאוד באושריאל, בדרך המקצועית והאנושית שלו ובהישגים התקשורתיים יוצאי הדופן אליהם הוא הוביל את מועצת בנימין והעומד בראשה ישראל גנץ".

ראש מועצת בנימין ויו"ר מועצת יש"ע, ישראל גנץ: "העבודה עם אושריאל במהלך השנים האחרונות היתה מדהימה ומעצימה. בנימין נתרמה מאד מהיכולות המקצועיות שלו. בתקופות סוערות, מהמורכבות שידענו, הוא פעל ועבד מסביב לשעון, במסירות, ובמקצועיות. תודה לו על עבודה מקצועית ועל החלק שלו בעליית בנימין קומה".
--