מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

סוף עצוב: קיבוץ בארי הודיע על הירצחו של החטוף דרור אור

אבל כבד: קיבוץ בארי הודיע כי החטוף דרור אור, תושב הקיבוץ בן 49, נרצח במתקפת השבעה באוקטובר וגופתו מוחזקת בידי החמאס. הותיר אחריו 3 ילדים | צבא סוריה הודיע: ישראל תקפה בדמשק - שמונה אנשי צבא נפצעו

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/05/24 07:41 כה בניסן התשפד

סוף עצוב: קיבוץ בארי הודיע על הירצחו של החטוף דרור אור
דרור אור, צילום: מטה משפחות חטופים

קיבוץ בארי הודיע הלילה (ו') כי החטוף דרור אור נרצח במתקפת החמאס וגופתו מוחזקת בעזה. דרור נרצח יחד עם בת זוגו יונת והותיר אחריו שלושה ילדים: יהלי (18) נועם (17), ועלמה (13). נעם ועלמה נחטפו אף הם לעזה והוחזרו לישראל במסגרת עסקת החטופים. ההודעה על הירצחו של דרור הגיע בעקבות קביעה של ועדת מומחים שהתכנסה אתמול (02/05/24) בהשתתפות נציגי משרד הבריאות, גורמי המודיעין, משטרת ישראל, משרד הדתות והרב הראשי לישראל.

"נמשיך ללוות ולתמוך במשפחה בשעתה הקשה"

במטה משפחות החטופים מסרו: "מטה משפחות החטופים מרכין ראש בצער ובלב שבור בעקבות הקביעה כי דרור אור ז"ל נרצח ב-7/10 וכי גופתו נחטפה לעזה על ידי מחבלי חמאס. המטה ימשיך ללוות ולתמוך במשפחה בשעתה הקשה ועד שתוחזר גופתו לישראל".

"רק השבת כלל החטופים תאפשר תקומה ועתיד למדינת ישראל"

עוד הוסיפו במטה: "רק השבת כלל החטופים, החיים לשיקום והנרצחים לקבורה, תאפשר תקומה ועתיד למדינת ישראל. על ממשלת ישראל לעשות הכול, כדי שדרור, ו-37 החללים החטופים האחרים יזכו לכבוד אחרון וקבורה בישראל, עוד לפני יום הזיכרון".

סוריה: ישראל תקפה בדמשק - שמונה אנשי צבא נפצעו

מקורות המזוהים עם האופוזיציה הסורית דיווחו במהלך הלילה על פיצוצים מוגבלים שנשמעו בדמשק בירת סוריה. מאוחר יתר צבא סוריה הודיע רשמית כי אתר צבאי באזור דמשק הותקף מהאוויר מאזור רמת הגולן. שמונה אנשי צבא נפצעו, נגרמו נזקים. מקורות באופוזיציה הסורית הוסיפו כי מערכות ההגנה האווירית הסוריות לא הופעלו במהלך התקיפה.