מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אחות החטוף חשפה: זה מי שירה בו

מרב סבירסקי, אחותו של החטוף איתי סבירסקי שנרצח בשבי החמאס חשפה: "ההפגזה הייתה לא רחוקה. ‫הוא לא מת מההפגזה. ‫הוא מת מירי של החמאס, ‫מירי של השובה שלו שירה בו‫ ‫ככל הנראה תוך כדי מנוסה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/01/24 21:54 י בשבט התשפד

אחות החטוף חשפה: זה מי שירה בו
החטופים שנרצחו בידי החמאס, צילום: ללא

השבוע הודיע קיבוץ בארי באופן רשמי כי החטופים איתי סבירסקי ויוסי שרעבי נרצחו בעודם מוחזקים בשבי החמאס. אחותו של איתי,מרב סבירסקי, חשפה אתמול כי איתי נרצח על ידי מחבל חמאס ככל הנראה במהלך מנוסה. בראיון לאולפן שישי סיפרה מרב: "‫במקרה של איתי, הייתה הפגזה ‫של הצבא לא רחוק משם, ‫לא על המקום שבו איתי היה. ‫וכמה רגעים, רגעים ספורים אחר כך, ‫לפי מה שאמרו לנו. ‫השובה של איתי או מי ששומר עליו, ירה בו תוך כדי מנוסה, ככה נראה".

"זה המידע שקיבלנו מצה"ל. ‫הלוואי והייתי יכולה ‫לקבל מידע אחר"

סבירסקי טענה במהלך הראיון כי הדברים נמסרו לה בידי גורמים מוסמכים: "זה המידע שקיבלנו מצה"ל. ‫הלוואי והייתי יכולה ‫לקבל מידע אחר. ‫מידע אחד לאחד, מה שהזהרתי ‫שוב ושוב שיכול לקרות. ‫אז אף אחד לא יגיד בדיוק בדיוק, ‫אבל כן, ההפגזה הייתה לא רחוקה. ‫הוא לא מת מההפגזה. ‫הוא מת מירי של החמאס, ‫מירי של השובה שלו שירה בו,‫ ‫ככל הנראה תוך כדי מנוסה, ‫אני לא יודעת בדיוק מאיזו סיבה". מרב חתמה בכאב: "‫99 יום הוא שרד שם. ‫בחיים, בסיוט, בזוועת עולם, ‫בשביל שפשוט יהרגו אותו". ‫

כזכור, חמאס פרסם במהלך השבוע שני סרטונים, בהם הופיעו שני החטופים יוסי שרעבי ואיתי סבירסקי. בסרטון האחרון טענו בארגון הרצחני כי החטופים נהרגו עקב "תקיפות צה"ל", טענה שדובר צה"ל הצהיר כי היא שקרית לחלוטין. בהמשך, קיבוץ בארי הודיע כי השניים נרצחו בעודם בשבי חמאס.