כוחות צה"ל פתחו באש לעבר רכב בו שהו שני אחיו של המחבל מהפיגוע מתל אביב

דובר צה"ל מדווח כי כוחותינו זיהו בכפר סמוך לג'נין את שני אחיו של המחבל מתל אביב ופתחו באש לעבר הרכב בו שהו השניים. לפי ההודעה זוהתה פגיעה אך השניים הצליחו להימלט | אמש פעלו בג'נין כוחות ומיפו את בית המחבל, לצד שני מעצרי מבוקשים

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/04/22 17:51 ט בניסן התשפב

כוחות צה"ל פתחו באש לעבר רכב בו שהו שני אחיו של המחבל מהפיגוע מתל אביב
כוחות צה"ל בג'נין. ארכיון, צילום: דובר צה"ל

נמשך המצוד אחר הסייענים למחבל מתל אביב: דובר צה"ל מסר היום (א') כי מרדף מתנהל באזור ג'נין אחר רכב שבו שוהים שניים מאחיו של המחבל רעד חאזם, שרצח שלושה ישראלים בפיגוע הירי בבר בתל אביב. "כח צה"ל ירה לעבר רכב במרחב ג'נין, בו ככל הנראה נסעו שני אחיו של המחבל מהפיגוע בתל אביב. זוהו פגיעות. המרדף נמשך. פרטים נוספים בהמשך".

בהמשך נמסר מדובר צה"ל כי במהלך פעילות של כוחותינו זוהו בכפר דיר עז׳אלה בסמוך לג'נין, כלי רכב חשודים בסמוך לבית המחבל שרצח שלושה אזרחים בתל אביב. על סמך מידע מודיעיני היו ברכב שני אחיו של המחבל. לוחמי צה"ל שהוזנקו לנקודה, ירו לעבר גלגלי הרכב. זוהתה פגיעה והוא נמלט.

כזכור, אמש (ש') הסתיימה פעילות צה"ל וכוחות הביטחון שהחלה לפנות בוקר במרחב העיר ג׳נין. לוחמי צה"ל מסיירת גולני וכוחות הנדסה מיפו את ביתו של המחבל שביצע את פיגוע הירי שהתרחש ביום חמישי האחרון בתל אביב, מיפוי שבוצע לצורך בחינת האפשרות להריסת הבית.
 
בנוסף, פעלו כוחות מיחידת דובדבן וימ"ס מג"ב איו"ש לאור יום במרחב העיר ג׳נין ובכפרים סמוכים ועצרו שני מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור. הפעילות בוצעה על בסיס מודיעין מדויק של אגף המודיעין והשב״כ. בתיעוד אותו פרסם צה"ל עם צאת השבת נראים הלוחמים הרבים כשהם רצים בסמטאות ג'נין ובבורקין בנשקים שלופים.