פרצה נוספת באבטחה | רכב משפחת ראש אמ"ן נגנב

מחדל אבטחה נוסף במערכת הביטחון, גנבים פרצו לחניון בבניין מגוריו של אלוף אהרון חליוה בצפון תל אביב וגנבו את רכבו הפרטי של אשתו. מדובר צה"ל נמסר שלא נגרם נזק ביטחוני, והאירוע יתוחקר

חדשות כיפה ינאי קאפח, חדשות כיפה 19/11/21 07:51 טו בכסלו התשפב

פרצה נוספת באבטחה | רכב משפחת ראש אמ"ן נגנב
אהרון חליווה עם אביב כוכבי, צילום: Flash90

פרצה נוספת התגלתה במערכת האבטחה של בכירי המערכת הביטחונית. אחרי שנחשף עובד הניקיון בביתו של בני גנץ שניסה ליצור קשר עם איראנים בנוגע למידע סודי, גנבי רכב פרצו השבוע לחניון המשותף בבניין שבו מתגורר אלוף אהרון חליוה בצפון תל אביב, וגנבו את רכבה הפרטי של רעייתו. ככל הנראה, הגנבים לא ידעו למי שייך הרכב. מהחניון נגנב רכב נוסף.

ביתו של האלוף אמור להיות מאובטח על ידי היחידה הצה"לית לאבטחת בכירים בצבא, ולא ברור כיצד המאבטח של האלוף חליוה לא הבחין במתרחש.

מדובר צה"ל נמסר: "במהלך השבוע אירעה פריצה לחניון מבנה המגורים של ראש אגף המודיעין, אלוף אהרון חליוה. במהלך הפריצה נגנב רכב פרטי של משפחת האלוף. האירוע יתוחקר על ידי גורמי הביטחון".

"לא נגרם נזק ביטחוני והפריצה הייתה לחניון ולא לביתו של חליוה. מדובר בגניבת רכב על רקע פלילי, חלק מגל גניבות בשכונת מגוריו." אמרו גורמים צבאיים והוסיפו "על פי המידע שבידינו, הגניבה לא כוונה כלפי האלוף או משפחתו באופן ספציפי, ורכבים נוספים שאינם בבעלות משפחתו אשר חנו באותו החניון שבו היו מכוניות רבות, נגנבו גם כן".