שריפת דגל צרפת ודגלי דאעש בהר הבית

איום קיומי מצד חברי הכנסת? בהר הבית לא מתבלבלים, וביום שישי שרפו ערבים במקום את דגל צרפת, צעקו קריאות נגד המערב והניפו דגלי דאעש. יהודה גליק: "דנינו הוא האיום הקיומי על מדינת ישראל"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 17/01/15 18:33 כו בטבת התשעה

שריפת דגל צרפת ודגלי דאעש בהר הבית
פלאש 90, צילום: פלאש 90

שריפת דגלי צרפת, דגלי דאעש מונפים ללא בושה וקריאות גנאי נגד צרפת, ישראל והמערב. כך נראו מאות ערבים בהר הבית ביום שישי האחרון.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=mzRScPLvqFA[/embed]

ביום חמישי תקף מפכ"ל משטרת ישראל יוחנן דנינו את חברי הכנסת העולים להר הבית, וטען כי יש להם אג'נדה לשינוי הסטטוס קוו בהר.

"הר הבית הוא איום קיומי על מדינת ישראל לא פחות מהפצצה. אחרי הבחירות נכנסו לכנסת גורמים שלקחו כאג'נדה לשנות את הסטטוס קוו בהר הבית.", אמר דנינו. "אמרנו ואני בדקתי את הפרוטוקולים - אתם מדליקים פה לא רק את מדינת ישראל ולא רק את המזרח התיכון, אלא את כל העולם המוסלמי - מיליארד איש, ועל מה? הרי אין שום סיכוי שנשנה את הסטטוס קוו. זו אמירה שכל מטרתה להשיג כמה קולות בשוליים ואין בה כלום במציאות".

אך האם חברי הכנסת הם האיום הקיומי על ההר? "בזמן שדנינו מאשים את היהודים העולים להר הבית כאיום קיומי על מדינת ישראל המוסלמים מרשים לעצמם לשרוף את דגלי צרפת", תוקף פעיל הר הבית יהודה גליק את המפכ"ל.

"הגיע הזמן שבמדינה דמוקרטית מפכ"ל המשטרה ייאבק בטרוריסטים במקום להכריז על יהודים שומרי חוק כעל אויבים. עד אשר זה יקרה דנינו הוא האיום הקיומי על מדינת ישראל".