צעיר התמוטט ומת בבית חב"ד בנפאל

אפי מיכאלשוילי, תושב לוד המקורב לגרעין התורני ותלמיד ישיבת ההסדר במעלה אדומים לשעבר, הגיע ביום רביעי לקטמנדו לטיול והתמוטט בבית חב"ד. משרד החוץ פועל להבאת גופתו בחזרה לישראל

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 03/05/14 23:44 ג באייר התשעד

צעיר התמוטט ומת בבית חב"ד בנפאל
מתוך הפייסבוק, צילום: מתוך הפייסבוק

אפי מיכאלשוילי, 28, נפטר הבוקר (ש') במרפאה מקומית בקטמנדו, נפאל, לאחר שהתמוטט בבית חב"ד. רק ביום רביעי האחרון הגיע הצעיר לנפאל לאחר טיול של חמישה חודשים בניו זילנד והיה אמור לצאת מחר (א') לטרק האנפורנה עם שבעה ישראלים נוספים שהכיר בבית חב"ד.

בגרעין התורני בלוד סיפרו כי היה מקורב לתושבים וכי למד בעבר בישיבת ההסדר במעלה אדומים. משרד החוץ בתיאום עם שגריר ישראל במדינה החלו בתיאום סידורי הבאת גופתו בחזרה לישראל. לynet סיפרו ישראלים במקום כי "הוא התחיל לפרפר ומיד ניסינו לעשות לו החייאה, אבל כלום לא עזר".

שליח חב"ד בקטמנדו, הרב חזקי לפשיץ התראיין אף הוא בynet ואמר "במשך השבת ניסינו לסרוק את האוורסט עם מסוק ולארגן משלחת של ישראלים לעזור לבחור שנפגע וברגע שנכנסתי בחזרה לבית התפילה, הבחור התמוטט. התחלנו לטפל בו מיד ותוך כדי ניסיונות החייאה פינינו אותו למרפאה מקומית, אך כל הניסיונות שלנו עלו בתוהו. הוא הגיע אלינו רק ביום רביעי ומה שקרה תפס אותנו בהפתעה גמורה. אתמול, אחרי ארוחת שבת הוא עוד ישב איתנו עד מאוחר בלילה וסיפר סיפורים על הטיולים שלו ובשום שלב לא ראינו שעובר עליו משהו רפואי ולא הבחנו במצוקה כלשהי".