צהר: השתלחות גסה ופגיעה בציבור ענק במדינת ישראל

בארגון רבני צהר מגיבים בזעם לדברי הרב דוד כהן, ואומרים, "ההשתלחות הגסה הזו כלפי ארגון רבני צהר איננה רק ​ביזוי רבנים, אלא ​גם פגיעה בציבור ענק ​​במדינת ישראל"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 24/12/14 13:56 ב בטבת התשעה

צהר: השתלחות גסה ופגיעה בציבור ענק במדינת ישראל
כיפה, צילום: כיפה

זעם בארגון רבי צהר בעקבות דבריו של הרב דוד כהן, ראש ישיבת חברון, שהשתלח ברב דוד סתיו. "במדינת ישראל יש​נו​ ציבור מסורתי ודתי גדול שמחפש יהדות בדרכי נועם ובדרכי שלום”, הם אומרים.

"ההשתלחות ​הגסה ​הזו כלפי ​ארגון רבני ​צהר איננה רק ​ביזוי רבנים, אלא ​גם פגיעה בציבור ענק ​​במדינת ישראל שמאס בגופים מסואבים”.

"ארגון רבני צהר ימשיך להיות הכתובת לאותו ציבור גדול. צר לנו כי מילים גסות ורוויות שנאה נכנסו לפיהם של רבנים ואנשי תורה שאמורים לייצר שפה שתחבר את עם ישראל לתורה ולהלכה", מוסיפים בצהר.

כזכור, אתמול בערב פורסם סרטון וידיאו, בו תוקף ראש ישיבת חברון הרב דוד כהן, את הרב סתיו בחריפות ומכנה אותו מנוול. זאת במהלך כנס סגור של תנועת דגל התורה בביתו של חבר מועצת עיריית ירושלים יצחק פינדרוס. לדברי הרב כהן. "הראש המנוול של צהר, סתיו, שרצה להיות פה רב ראשי גם כן, ה' עוד ישמור שלא יהיה בקדנציה הבאה רב ראשי. הוא אמר שאפשר ללכת לקולנוע. שאלו אותו 'אתה תראה שם תמונות לא יפות', אז הוא ענה 'אני אזיז את הראש'. לאיפה הגענו?".