פיגוע בגשר המיתרים: מחבל ניסה לחטוף נשק מחייל וחוסל

מחבל ניסה לחטוף נשק מחייל, וחוסל. במהלך עימות עם החייל ואזרח נוסף חוסל המחבל. במקום שני פצועים באורח בינוני וקל

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 12/10/15 20:55 כט בתשרי התשעו

פיגוע בגשר המיתרים: מחבל ניסה לחטוף נשק מחייל וחוסל
TPS, צילום: TPS

מחבל ניסה לחטוף הערב (ב') נשק מחייל באוטובוס קו 185 בגשר המיתרים בירושלים, ולאחר מאבק מול החייל ואזרח נוסף חוסל.

המחבל תקף את החייל וניסה לחטוף את נשקו, כשהשניים עודם באוטובוס. החייל ואזרח נוסף השתלטו עליו. בהמשך נורה המחבל וחוסל. החייל והאזרח נפצעו באורח קל.

מהמשטרה נמסר כי מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי "מחבל ניסה לחטוף נשק מחייל באוטובוס סמוך לבנייני האומה משלא הצליח ניסה לחנוק אותו, שלף סכין ופצע קל את החייל. האוטובוס נעצר כשאזרח נאבק במחבל וכוח משטרה שהיה בסמוך עלה לאוטובוס, שוטר נאבק עם המחבל שככה״נ הצליח לתפוס את נשקו של השוטר. כוח נוסף שעלה הבחין במחבל עם האקדח, ביצע ירי מדוייק ונטרל אותו. בעקבות פיגוע דקירה בירושלים כביש 1 נחסם לתנועה בכניסה לעיר,כל התנועה מופנת לכביש 9 מנהרת הארזים".

(צילום: TPS)

(צילום: TPS)

(צילום: TPS)




בתוך כך, ממשיך מצבו של הנער בן ה-13 שנפצע בפיגוע הדקירה היום בצהריים בפסגת זאב להיות אנוש, והרופאים נאבקים על חייו. הצעיר השני שנפצע מאושפז במצב קשה בבית החולים.

שני מחבלים תקפו ישראלים בזירות שונות ברחוב השישה עשר בפסגת זאב בירושלים. בזירה אחת נפצע צעיר בן 25 באורח קשה, בזירה השניה תקפו נער בן 13 שרכב על אופניו, ופצע אותו באורח אנוש. הרופאים נלחמים על חייו.

שני המחבלים, בני 13 ו-17, התנפלו בתחילה על צעיר כבן 25 בשכונה ופצעו אותו באורח קשה, לאחר מכן המשיכו בדרכם, ודקרו ילד בן 13 שרכב על אופניו, שנפצע באורח אנוש.

אזרח שהבחין בפיגוע המתרחש רץ לעבר החשודים, והם החלו לברוח לכיוון הרחוב המרכזי של השכונה, שדרות משה דיין. בדרך, נפגע ככל הנראה אחד מהמחבלים מרכב, והשני המשיך לברוח. שוטר וקצין מג"ב הבחינו במחבל שרץ לכיוונם עם סכין, קראו לו לעצור ומשלא עצר ירו בו וניטרלו אותו. שני הפצועים פונו לבית החולים הדסה הר הצופים הסמוך. הנער הובהל לחדר ניתוח במצב אנוש, והרופאים נלחמים על חייו.