מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

טראמפ בתשדיר בחירות: "ביידן אחראי למותם של 31 אמריקנים ב-7.10" | צפו

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב מאשים את הנשיא המכהן באחריות למותם של 13 אזרחים אמריקניים בטבח שביצע חמאס בשביעי באוקטובר. "ביידן העביר 6 מיליארד דולר לאיראן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/08/24 08:58 כב באב התשפד

טראמפ בתשדיר בחירות: "ביידן אחראי למותם של 31 אמריקנים ב-7.10" | צפו
טראמפ |, צילום: Evan El-Amin,Shutterstock

נשיא ארה"ב לשעבר והמועמד הרפובליקני לנשיאות, דונאלד טראמפ, מאשים בתשדיר בחירות חדש את הנשיא המכהן ג'ו ביידן באחריות על מותם של 31 אזרחים אמריקניים ואלפי ישראלים בטבח שביעי באוקטובר. בתשדיר נטען כי ביידן העביר 6 מיליארד דולר לאיראן שסייע לחמאס לתכנן את המתקפה. בסיום התשדיר מבטיח טראמפ: "על כל טיפת דם אמריקני שתישפך, אנחנו נשפוך ליטרים לתוקף".

כזכור, בכנס נגד האנטישמיות ששבו השתתף לפני שבועיים אמר טראמפ כי ישראל היא מדינה קטנה ויש להרחיב אותה. "ישראל היא נקודה קטנטנה בהשוואה לשטחי האדמה הענקיים במזרח התיכון. אמרתי, האם יש דרך להרחיב אותה? היא כל כך קטנה, היא פשוט לא נראית". בהמשך דבריו הבטיח טראמפ: "כשאני אחזור לחדר הסגלגל, אתמוך בזכותה של ישראל לנצח במלחמתה בטרור. צריכה להיות להם זכות לנצח במלחמה ואני אתן לישראל את מה שהיא צריכה כדי לנצח במלחמה אבל היא צריכה לנצח מהר".

"האריס וביידן בגדו בישראל במאמץ לפייס את השדולה של חמאס"

טראמפ האשים: "האריס וביידן בגדו בישראל במאמץ לפייס את השדולה של חמאס והמפלגה הדמוקרטית הרדיקלית. מהתחלה האריס פעלה לקשור את ידיה של ישראל מאחורי גבה. דרשה תמיד הפסקת אש מיידית, כל הזמן אומרת 'הפסקת אש, הפסקת אש' זה לא יאומן, כאילו הם לא ראו מה קרה. זה רק ייתן לחמאס זמן להתארגן ולפתוח במתקפה חדשה".