נתניהו הנחה - טלי גוטליב הפרה: "הנחיה מטורללת"

לאחר מתקפת המנע בדרום לבנון, בליכוד הודיעו על עוצר ראיונות לחברי המפלגה . למרות זאת, חברת הכנסת טלי גוטליב הודיעה רשמית: "אינני מקבלת על עצמי עוצר ראיונות". גוטליב הוסיפה קריאה להעמיק את התקיפות בלבנון: "להמשיך לתקוף את חיזבאללה ללא רחם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/08/24 12:11 כא באב התשפד

נתניהו הנחה - טלי גוטליב הפרה: "הנחיה מטורללת"
חברת הכנסת טלי גוטליב, צילום: יונתן סינדל/פלאש90

חברת הכנסת טלי גוטליב תוקפת את החלטת נתניהו: לאחר מתקפת המנע הבוקר בדרום לבנון בה סוכלה מתקפה מתוכננת של ארגון הטרור לעבר יישובי הצפון והמרכז, תקפה חברת הכנסת בחשבונה ברשת X וכתבה: "עוד הנחיה מטורללת לעוצר ראיונות בליכוד. במקום להתראיין לתת הסברים לדרוש נצחון ולחזק את עם ישראל, נשאיר את האולפנים לתעמולה תבוסנית מחלישה".

"הארץ המרהיבה שלנו היא לא רק מדינת תל אביב"

גוטליב הוסיפה על התנגדותה לעוצר הראיונות גם את עמדתה בנוגע להעמקת התקיפות בלבנון: "אני כדרכי אינני מקבלת על עצמי עוצר ראיונות ודורשת להמשיך לתקוף את חיזבאללה. כל הכבוד על מניעת תקיפת המרכז. אך הארץ המרהיבה שלנו היא לא רק מדינת תל אביב. זו העת להמשיך לתקוף את חיזבאללה ללא רחם עד להכנעתו. גם כך חיכינו יותר מדי".

זירת הצפון בוערת

גוטליב: "הארץ המרהיבה שלנו היא לא רק מדינת תל אביב" | צילום: Ayal Margolin,Flash90

גוטליב סיימה את הפוסט בתפילה וגם בעקיצה כלפי ממשלת ישראל ומדיניותה בנוגע לחיזבאללה: "השם ישמור על לוחמינו הגיבורים ומי ייתן וההנהגה באומץ תוביל אותנו לנצחון. אין תירוצים להפסקת תקיפת חיזבאללה. ואני קוראת לשרי הממשלה לחזק את העם והצבא בשעת המלחמה ולא להותיר מקום לתבהלה מיותרת".