Deprecated: md5(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/func.php on line 1072
התגעגע? גדעון סער לא שולל שת"פ עם נתניהו - כיפה

"כולל עם ביבי": גדעון סער לא שולל שיתוף פעולה

יו"ר סיעת הימין הממלכתי לא שולל שיתוף פעולה עם ראש הממשלה במסגרת הבחירות הבאות, ומכחיש כי נתניהו הציע לו את תפקידו של גלנט. עוד הוא טוען: "לא נחזור בטווח הנראה לעין לחיים שהיו לפני ה-7 באוקטובר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/08/24 07:38 כו בתמוז התשפד

"כולל עם ביבי": גדעון סער לא שולל שיתוף פעולה
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

גדעון סער היה הראשון לעזוב את הממשלה הנוכחית בזמן המלחמה, זאת עקב דחיית בקשתו להצטרף לקבינט המלחמה המצומצם. כיום הוא מודה בראיון ל"מעריב" כי הוא לא שולל שיתוף פעולה עם נתניהו: "לפני 7 באוקטובר לא חשבתי שאצטרף לממשלה, אבל המלחמה שינתה הכול ויחד עם חברי למחנה הממלכתי הצטרפתי. השיקול שלי יהיה אך ורק טובת המדינה. לא אנעל את עצמי לאפשרויות עתידיות כולל עם ביבי".

לא יהיה שר הביטחון?

עוד הוא התייחס לדיווח לפיו ראש הממשלה נתניהו נמצא בתהליכים מתקדמים למנותו לשר הביטחון במקום גלנט. הוא מכחיש וטוען: "לא הוגשה לי הצעה לכהן כשר הביטחון. לא מתקיים כל משא ומתן להצטרפות של הסיעה שלנו. זה המצב נכון להיום".

"לא נחזור בטווח הנראה לעין לחיים שהיו לפני ה-7 באוקטובר"

בהמשך מודה סער כי עקב ריבוי הזירות והטראומה הקשה שעברה ישראל, לא נראה כי המדינה תחזור לשגרה בקרוב: "אנחנו מתמודדים בעצם נגד איראן, החות'ים, החיזבאללה, החמאס ומיליציות בעירק ובסוריה. המלחמה תסתיים רק כשצד השני יבין כשזה לא ישתלם לו. לא נחזור בטווח הנראה לעין לחיים שהיו לפני ה-7 באוקטובר. זה מחייב נחישות והבנה של המצב ההיסטורי".