נתניהו בטוח: "שוב פייק, צילמתי מסך"

הסערה הפוליטית סביב סירוב הממשלה לוועדת חקירה ממלכתית בשלב זה ממשיכה. לאחר שהואשם בידי בני גנץ כי "פחד להיכנס לתמרון", הגיב נתניהו בחשבון ה-X שלו: "צילמתי מסך, אזכיר את הציוץ ההזוי שלו כשהפרוטוקולים ייחשפו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/07/24 19:24 יא בתמוז התשפד

נתניהו בטוח: "שוב פייק, צילמתי מסך"
נתניהו, צילם מסך, צילום: Noam Revkin Fenton,Flash90

ויכוח נוקב התרחש היום (ד') ברשת X בין השר לשעבר בני גנץ וראש הממשלה נתניהו. חילופי האשמות הגיעו לאחר הדיון בכנסת על ועדת החקירה הממלכתית וסירובה של הקואליציה לוועדה שכזו בעת הנוכחית. לאחר שהשר גנת האשים אותו בהססנות הגיב נתניהו וכתב: "שוב פייק ניוז של בני גנץ. צילמתי מסך".

נתניהו הגיב: "צילמתי מסך"

"ראש הממשלה, פחדת להיכנס לתמרון. התעכבת עם הכניסה לחאן יונס. היססת להיכנס לרפיח. דיברת על רפיח העיר בשביל קמפיין, כשאנחנו עמדנו על הצורך קודם כל לתפוס את ציר פילדלפי ולמנוע התעצמות מחודשת של החמאס" כתב גנץ. בהמשך הוסיף: "הכל ייחשף כשהפרוטוקולים והעדויות יישמעו בוועדת החקירה הממלכתית".

נתניהו וגנץ בימים אחרים

נתניהו וגנץ בימים אחרים, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

"כשהפרוטוקולים ייחשפו הציבור יגלה מי חיפש תירוצים"

נתניהו הגיב לגנץ וכתב: "שוב פייק ניוז של בני גנץ. צילמתי מסך, אזכיר את הציוץ ההזוי שלו כשהפרוטוקולים ייחשפו והציבור יגלה מי חיפש תירוצים 'לעצור את הלחימה לשנה שנתיים' ומי באמת דחף קדימה להמשיך במלחמה עד לניצחון".

גנץ עצמו הגיב בשנית וכתב לנתניהו: "ראש הממשלה, אני מחכה שתוקם ועדת החקירה הממלכתית ושהפרוטוקולים ייחשפו לטובת הפקת לקחים מהאסון הגדול בתולדותינו ולמען עתיד טוב יותר למדינת ישראל. ולצד זאת, את הנעשה - לא ניתן להשיב. אבל את החטופים - חייבים להשיב. את המפונים בצפון ובדרום - חייבים להשיב. אם תעשה את הדבר הנכון, תקבל את כל הגיבוי. וזה מה שחשוב עכשיו".