בחירות 2022

נתניהו ודגן בקריאה משותפת: "יוצאים להצביע ומביאים ניצחון לימין"

יו"ר הליכוד וראש מועצת שומרון נפגשו היום והוציאו וידאו משותף עם קריאה למחנה הלאומי לצאת מהבתים ולהצביע בבחירות: "זה הזמן להתעורר ולהצביע - נקים ממשלת ימין יציבה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/10/22 17:55 ה בחשון התשפג

נתניהו ודגן בקריאה משותפת: "יוצאים להצביע ומביאים ניצחון לימין"
דגן ונתניהו, צילום: V22

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו וראש מועצת שומרון יוסי דגן, ערכו היום (א') פגישת עבודה ב"מצודת זאב" בתל אביב, בסיומה יצאו בסרטון משותף ובו קריאה לאנשי המחנה הלאומי לפעול כדי להעלות את אחוזי ההצבעה ולהביא לממשלת ימין מלא בראשות הליכוד.

הפגישה מגיעה על רקע פעילות מטה V22, אשר הקים יוסי דגן יחד עם שותפיו לקבוצת "הליכוד שלי" - קבוצת ההתיישבות הגדולה בליכוד - יוני הישראלי ויעקב וינברגר, יו"ר תנועת אמונים ומועמד הציונות הדתית צבי סוכות ומנכ"ל רשת ישיבות ואולפנות בני עקיבא אלחנן גלט. המטה צפוי להוציא ביום הבחירות מתנדבים רבים, אשר יצאו למבצע 'הקש בדלת' ב-12 ערים, וימריצו את מצביעי המחנה הלאומי לצאת לקלפיות ולהצביע למפלגות המחנה הלאומי.

"זה לא הזמן להתפנק"

יוסי דגן קרא בסיום הפגישה: "אם יש דבר אחד שיצא מהממשלה הרעה הזו הוא שכולנו מבינים שאנחנו באותה סירה, יהודה ושומרון, הנגב, היהדות של מדינת ישראל, הפגיעה בתחושת הביטחון בכל מדינת ישראל. אני רוצה לומר לכולם, דווקא אני שהיו לי לא מעט ויכוחים עם נתניהו אומר – זה לא הזמן להתפנק, יש לנו מנהיג, יש לנו קפטן לקבוצה שנקראת המחנה הלאומי וקוראים לו בנימין נתניהו".

נתניהו אמר: "אנחנו צריכים עכשיו לנצח וכדי לנצח הליכוד צריך להיות הרבה יותר גדול מיד עתיד ואנחנו יודעים גם שאנחנו צריכים את המנדט ה-61 - הוא בבית, הוא אצלכם. אנחנו על הקשקש, אז תבואו כולכם להצביע. זה הזמן להתעורר".