"עצור את הפורעים"

שדולת ארץ ישראל בכנסת פנתה לשר לביטחון פנים כדי שיפעל למעצר הערבים שתקפו מטיילים ישראלים ועדיין מסתובבים בחופשי

חדשות כיפה אורי פולק 03/02/11 00:00 כט בשבט התשעא

"עצור את הפורעים"
יחצ, צילום: יחצ

בעקבות מעצרם ביום שישי האחרון של קבוצה שטיילה בהרי יהודה וירתה להגנתה בפורעים ערבים שאיימו על חייה, קראו היום (ה) חברי השדולה לשר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ, לעצור את תוקפי המטיילים לאלתר.

כזכור, קבוצה מטיילים ישראלים שטיילה ביום שישי האחרון בהרי יהודה והותקפה על ידי פורעים ערביים באופן שסיכן את חייה, ירתה להגנה עצמית ופגעה בפורעים, אך נעצרה על ידי המשטרה בעוד שאיש מהתוקפים לא נעצר ולא נחקר על ידי המשטרה.

"ביום רביעי שעבר השתבחו משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי בלכידת כנופיית המרצחים שרצחה את המטיילת כריסטין לוגן כשטיילה לתומה בהרי יהודה", כתבה השדולה לשר לביטחון פנים. "חברתה של הנרצחת הצליחה לספק לחוקרים מידע, שהביא ללכידת החוליה. אין ספק, שלו היה בידיה נשק, והיא היתה מצליחה למנוע את הרצח, היתה מקבלת על כך ציון לשבח".

"מהחומר שהוצג בפנינו עולה, כי איש מבין התוקפים הערבים לא נעצר ואפילו לא נחקר. אפילו הצילומים שצילומו התוקפים תוך כדי האירוע - לא נתפסו ע"י משטרת ישראל. שום חקירה אינה מתנהלת כנגד קבוצת הפורעים, בעוד שהמטיילים שנקלעו לסכנת חיים עדיין מוחזקים במעצר. כשר הממונה על המשטרה, אנו קוראים לך להורות בדחיפות על שינוי בדפוסי החקירה של האירוע, ועל חקירת הפורעים שתקפו את המטיילים", נכתב על ידי השדולה.