עוצרים למען גלעד

במסגרת מפגן מחאה יעצרו החיים בישראל למשך חמש דקות, החל מ-11 בבוקר, זאת כהזדהות עם החייל החטוף גלעד שליט. הרב עובדיה קרא להתפלל לשחרורו

חדשות כיפה אורי פולק 15/03/11 00:00 ט באדר ב'

עוצרים למען גלעד

מפגן מחאה יוצא דופן למען שחרורו של החייל החטוף גלעד שליט, יתקיים היום (ג) בכל רחבי הארץ. מארגני המחאה מקווים "לעצור את החיים בישראל" למשך חמש דקות בדיוק, החל מהשעה 11 בבוקר. המפגינים יחסמו את עורקי התחבורה הראשיים, חלק מערוצי הטלוויזיה יפסיקו את השידורים, נהגי "אגד" יעצרו את האוטובוסים וחלק גדול מבתי הספר יציין את האירוע.

הרב עובדיה יוסף השתתף באופן סמלי במחאה הבוקר, כשלאחר תפילת השחרית ביקש מיו"ר ש"ס, השר אלי ישי, לפתוח את ארון הקודש. הרב עובדיה קרא פרקי תהילים לחיזוקו ושחרורו של גלעד שליט.

כבר אתמול, במהלך שיעור שמסר בביתו, קרא הרב עובדיה לכל בחורי הישיבות והאברכים "ללמוד מחר תורה למען שחרורו של גלעד בן נעם שליט" והיום הרב הראשי לישראל, הרב שלמה עמאר, הצטרף לקריאתו זו.

וגם בלוס אנגלס יזכרו את גלעד: ביוזמת שליח תנועת בני עקיבא העולמית, שלמה מירוויס, גם בתי הספר היהודיים בעיר יפסיקו את הלימודים למשך חמש דקות. כאלפיים תלמידים וחניכי בני עקיבא יתפללו לבריאותו ושיחרורו של החייל החטוף.