משא ומתן? "בנייה יהודית בחברון תשמור על המאזן הדמוגרפי בארץ"

בעוד גורמים בממשלה מקדמים פינוי ישובים מצהיר שר השיכון אורי אריאל כי הבניה תמשך "השביל מהווה את המשך אחיזתנו בארץ ישראל השלמה" אמר השר לקראת חנוכת טיילת חדשה למערת המכפלה

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 14/01/14 10:34 יג בשבט התשעד

משא ומתן? "בנייה יהודית בחברון תשמור על המאזן הדמוגרפי בארץ"
eman-cc-by, צילום: eman-cc-by

לקראת חנוכת "טיילת הבנים" שתתקיים ביום רביעי בצהרים, אומר שר השיכון, אורי אריאל שישתתף גם בשתילת העצים במקום כי: "השביל החדש המחבר את עיר האבות - חברון לקרית ארבע, מהווה את המשך לאחיזתנו בארץ ישראל השלמה. רק המשך הבניה היהודית בחברון, בשומרון, בתל אביב, במרכז ובשאר חלקי ארץ ישראל, ישמור על המאזן הדמוגרפי בארץ".

אריאל הוסיף כי "בימים בהם מופעל לחץ בינלאומי כבד המבקש מאתנו לסגת מחלקי ארץ ישראל, אנו זקוקים לאחיזה איתנה ובניה בכל רחבי הארץ, ובניית הטיילת שבה נלך באופן חופשי במקום ממנו יצאו אבותינו מהווה נדבך נוסף להמשך האחיזה בארץ".

כאמור, בנייתו של שביל 'טיילת הבנים' נולד ביוזמת ראש המועצה, מלאכי לוינגר ובשיתוף מספר משרדי ממשלה, והסתיימה בימים האחרונים. בטקס צפויים להשתתף אישי ציבור וקהל גדול מרחבי הארץ ובמהלכו יישתלו עצים בצדי הטיילת על ידי השר אריאל והשר סילבן שלום, ראש המועצה מלאכי לוינגר ורבה של קרית ארבע חברון, הרב דב ליאור. יש לציין, כי במהלך חנוכת השביל תוענק לשר לפיתוח הנגב והגליל - השר סילבן שלום, אזרחות כבוד על ידי ראש המועצה- מלאכי לוינגר, מטעם מועצת קרית ארבע חברון, על תרומתו הרבה בפיתוח עיר האבות ועל חיזוק האחיזה בכל מרחבי ארצנו.