מסתמן: פייגלין לא יתמודד בבחירות הקרובות

חבר הכנסת משה פייגלין הבהיר את כוונותיו הפוליטיות, וקרא לכל חבריו לדרך לפרוש מהליכוד. עם זאת, הוא אומר, "ככל הנראה לא נהיה מוכנים עם הכלי הפוליטי כבר לבחירות הקרובות"

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 06/01/15 11:26 טו בטבת התשעה

מסתמן: פייגלין לא יתמודד בבחירות הקרובות
פלאש 90, צילום: פלאש 90

חבר הכנסת, משה פייגלין הבהיר הבוקר את כוונותיו הפוליטיות וקרא לכל חבריו לדרך לפרוש כמוהו מתנועת הליכוד. "אתמול הודעתי על פרישה מהליכוד ואני קורא לכל חברי לדרך לנהוג כמוני. אנו נקים מסגרת פוליטית - נפנה לצעירים מכל הגוונים ונייצר אלטרנטיבה מהותית לימין ולשמאל כאחד".

פייגלין חשף לראשונה את כוונותיו בבחירות הקרובות, "ככל הנראה לא נהיה מוכנים עם הכלי הפוליטי כבר לבחירות הקרובות (למרות שנפתחות כל מני אופציות) אבל לטעמי אין כל סיבה למהר".

להערכתו הבחירות הבאות יתקיימו בעוד כשנה וחצי בהן הוא ייערך להקמת המסגרת החדשה שלו, "להנהגה הישראלית על כל גווניה אין את היכולת להתמודד עם האתגרים הבסיסיים ביותר שמולם אנו עומדים ועלינו להכין את האלטרנטיבה בצורה יסודית ועמוקה", טוען פייגלין.

כזכור, אתמול בערב במהלך כינוס של תומכיו בבניני האומה בירושלים הודיע פייגלין כי הוא פורש מתנועת הליכוד זאת לאחר שבבחירות המקדימות שהתקיימו בשבוע שעבר זכה פייגלין במקום בלתי ריאלי שיותיר אותו ככל הנראה מחוץ לכנסת.

פייגלין שנותר מחוץ לרשימות התמיכה ו'חוסל' על ידי שאר המועמדים טען אתמול בנאומו כי "נתניהו עשה לי סיכול ממוקד שחבל על הזמן. הוא הוציא את המשקיפים ותראו מה קרה שם". פייגלין הוא לא היחיד שנותר לא מרוצה מתוצאות הבחירות ומהתנהלות ההצבעה עצמה, גם סגנית שר המדע ציפי חוטובלי שנותרה במקום לא ריאלי לכנסת הבאה ומקומה התנודד בימים האחרונים לאור השגיאות הרבות בספירת הקולות צפויה לערער על ההחלטה בימים הקרובים בניסיון להיות מוצבת במקום ה-20 ברשימה.