אובמה תוקף את טראמפ: "מיליארדר שלא הפסיק להתבכיין"

ברק ומישל אובמה נאמו בוועידה הדמוקרטית שבחרה בקמלה האריס למועמדת הרשמית של המפלגה לנשיאות ארצות הברית | במהלך הנאום בני הזוג תקפו את הנשיא הרפובליקני לשעבר: "העולם הצר שלו גרם לו לפחד משני אנשים שחורים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/08/24 09:21 יז באב התשפד

אובמה תוקף את טראמפ: "מיליארדר שלא הפסיק להתבכיין"
דונלד טראמפ |, צילום: shutterstock

הוועידה הדמוקרטית בחרה הלילה (ד') באופן רשמי את קמלה האריס למועמדת של המפלגה לנשיאות ארצות הברית. באותה העת, האריס לא נכחה באולם מכיוון שהיא וסגנה המיועד שהו באותו הזמן בעצרת בחירות במילווקי. במהלך העצרת נאמו בחירים דמוקרטים רבים וביניהם בני הזוג ברק ומישל אובמה שתקפו את המועמד הרפובליקני לנשיאות, דונלד טראמפ.

ברק אובמה

ברק אובמה, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

"מיליארדר בן 78 שלא הפסיק להתבכיין על הבעיות שלו"

ברק אובמה תקף את הנשיא הרפובליקני לשעבר וטען כי טראמפ הוא "מיליארדר בן 78 שלא הפסיק להתבכיין על הבעיות שלו מאז שירד במדרגות הנעות המוזהבות שלו לפני תשע שנים". עוד הוא הוסיף: "אנחנו לא צריכים עוד ארבע שנים של רעש, בלאגן וכאוס. ראינו את הסרט הזה בעבר, וכולנו יודעים שסרט ההמשך בדרך כלל גרוע יותר".

"העולם הצר שלו גרם לו לפחד משני אנשים שחורים"

בת זוגו, מישל אובמה הוסיפה גם היא לתקוף את טראמפ בנאומה: "אנחנו יודעים מה דונלד טראמפ יעשה עכשיו, אנחנו יודעים איך הוא ישקר ויפחיד. ברק ואני הרגשנו את זה בעצמנו. העולם הצר שלו גרם לו לפחד משני אנשים משכילים ומצליחים, שבמקרה הם גם שחורים". אובמה המשיכה ואמרה כי טראמפ התעסק ב"שקרים מכוערים וגזעניים ושקרים על שנאת נשים כתחליף לרעיונות ופתרונות אמיתיים שישפרו את חייהם של אנשים".