טיסת נתניהו לארה"ב נדחתה למחר, זאת הסיבה

פגישת ראש הממשלה בנימין נתניהו עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן תתקיים ביום שלישי בצהריים. לכן, טיסת ראש הממשלה נתניהו תצא מחר בבוקר. כך פורסם על ידי לשכת ראש הממשלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/07/24 11:57 טו בתמוז התשפד

טיסת נתניהו לארה"ב נדחתה למחר, זאת הסיבה
נתניהו וביידן, ארכיון | , צילום: Miriam Alster,Flash90

טיסת ראש הממשלה נתניהו לארה"ב תצא מחר (ב') בבוקר, ופגישתו עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן תתקיים ביום שלישי בשעות הצהריים. כך עדכנה הבוקר לשכת ראש הממשלה. עד כה, לא היה ברור אם השניים ייפגשו לאור כך שנשיא ארצות הברית נדבק בקורונה לפני מספר ימים. בנוסף, בהודעה הלשכה, לא פורסם היכן הפגישה בארצות הברית תתקיים.

נתניהו יהפוך למנהיג הלא־אמריקאי הראשון שנואם בפעם הרביעית מול שני בתי הקונגרס

במהלך הביקור בארצות הברית, נתניהו ינאם בקונגרס ביום רביעי הקרוב ויהפוך למנהיג ללא אזרחות אמריקאית הראשון שנואם בפעם הרביעית מול שני בתי הקונגרס. עוד פורסם כי ביידן לא מתכוון לפרוש מהמירוץ לנשיאות לפני נאומו של נתניהו בקונגרס זאת לאור שהוא "לא ירצה לתת לנתניהו את הסיפוק לאור היחסים המתוחים". כך לפי דברי יועציו של נשיא ארצות הברית שפורסמו בניו יורק טיימס.

הוריהן של חמשת התצפיתניות החטופות לנתניהו: "אל תיסע, לפני שיש עסקה"

כזכור, בני משפחות חטופים יצאו בביקורת כנגד נתניהו בימים האחרונים על כך שהוא מתכוון לנסוע לארצות הברית לפני שהוא מאשר את עסקת החטופים. הוריהן של חמשת התצפיתניות החטופות נאמו בשבוע שעבר לאחר פרסום תמונותיהן מהשבי ומסרו מסר אחיד לנתניהו: "אל תיסע, לפני שיש עסקה".

מעיין שרמן לנועה ארגמני על נתניהו: "הוא מנצל אותך"

בנוסף, פורסם כי נועה ארגמני, החטופה שחולצה מעזה לאחר שמונה חודשים בשבי צפויה להצטרף עם אביה לביקורו הקרוב של ראש הממשלה נתניהו בוושינגטון, והדבר עורר ביקורת של בני משפחות חטופים כלפיה. מעיין שרמן, אימו של החטוף רון ז"ל שגופתו הוחזרה לישראל, פנתה לארגמני: "נועה אהובה, הוא מנצל אותך. תסבירי לאבא, אחרים ישלמו על זה בחייהם. אל תטוסי איתו כקישוט".