לווית הנרצחים - בראשון

חמשת בני משפחת פוגל יובאו למנוחות בהר המנוחות שבירושלים. היתומים, שנותרו בחיים, הועברו לידי סבם וסבתם

חדשות כיפה אורי פולק 12/03/11 00:00 ו באדר ב'

לווית הנרצחים - בראשון
אלעד פוגל הי, צילום: אלעד פוגל הי

לווייתם של חמשת בני משפחת פוגל שנרצחו בפיגוע הרצחני בליל שבת באיתמר, תיערך מחר (א') בשעה 13:30 בהר המנוחות בירושלים. הספדים יינשאו בגבעת שאול. ייתכנו שינויים בלוחות הזמנים.

 

במערכת הביטחון עדיין מנהלים מצוד אחר מחבלי הפיגוע באיתמר, זאת לאחר שמחבלים חדרו בליל שבת אל בית משפחת פוגל אשר באיתמר ורצחו בשנתם, באמצעות סכינים, את זוג ההורים אודי (36.5) ורות (35) ואת ילדיהם יואב (11), אלעד (4) והדס (3 חודשים). שלושת ילדי המשפחה אשר נותרו בחיים, תמר (12.5), רועי (8) וישי (2.5), נמצאים כעת בבית הסבא והסבתא אשר בנווה צוף.



אודי ורות פוגל מתוך סרט תדמית על הישיבה באיתמר
(צילום: אמציה האיתן, אולפני אתרוג)


"קיבלנו את הבשורה המרה על הפיגוע בשלוש לפנות בוקר, מפי צוות החירום היישובי של נווה צוף, בראשות הרב יונתן בלס. הסיעו אותנו לבית של אודי באיתמר, ראינו את זירת הרצח המתועב. חזרנו הביתה עם שלושת הילדים שנותרו בחיים", סיפר הערב סב המשפחה, חיים פוגל.

 

"שיחת הטלפון האחרונה הייתה אתמול, בערב שבת, כרגיל. אודי שוחח איתי ועם צילה רעייתי וגם עם מתן ומיכל אחיו ואחותו. רק במוצאי השבת שעברה היינו אצלם באיתמר והשתתפנו במלווה מלכה (סעודת מוצאי שבת - א.פ) לרגל ערב ראש חודש אדר", הוסיף.


הרב הראשי לישראל, הרב יונה מצגר, התייחס הערב לפיגוע ואמר כי "לב מי לא ירעד למשמע בשורת האיוב? בני העוולה אשר ניצלו ברשעות את יום השבת הקדוש בכדי לרצוח עוללים באכזריות - לא יינקו". לדבריו "המנהיגים הרוחניים ואנשי הדת המסיתים, נושאים אף הם באחריות".


יואב והאם רות הי"ד