ישיבת מועצת הרבנות הראשית הפכה למתקפה אישית על הרב סתיו

בישיבה שנערכה בהשתתפות הרבנים הראשיים תקפו חלק מהנוכחים את הרב סתיו, והרב אברהם יוסף אף דרש לשלול ממנו את תעודת הרבנות שלו. צהר: "בושה שרבנים מעיזים להטיל דופי בגדולים מהם"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 11/02/14 10:56 יא באדר א'

ישיבת מועצת הרבנות הראשית הפכה למתקפה אישית על הרב סתיו

בישיבת מועצת הרבנות הראשית שנערכה לאחרונה בהשתתפות הרבנים הראשיים, הרב דוד לאו והרב יצחק יוסף, החלו חלק מהנוכחים לתקוף את הרב דוד סתיו על רקע דעותיו הליברליות, כך דווח הבוקר (ג') יאיר שרקי בגלי צה"ל.

הרב אברהם יוסף, רב העיר חולון ובנו של הרב עובדיה יוסף זצ"ל, דרש להעמיד את הרב סתיו לדין משמעתי וכן לשלול ממנו את תעודת הרבנות. לדבריו "התנהגותו אינה התנהגות של רב. לא ייתכן שתהיה לו סמכות לגייר".

בצהר הגיבו בחריפות לדברים. "מצער לראות כי חברים במועצת הרבנות עוסקים ברכילות ובלשון הרע במקום להתמודד עם סוגיות ההתבוללות הנוראה בעם היהודי", מסרו גורמים בארגון ל'כיפה'.

בארגון הרבנים מחו נמרצות על "דברי הבלע שהושמעו בישיבת מועצת הרבנות נגד אחד מגדולי הרבנים בישראל". לדבריהם "בושה שרבנים בלי הסמכה לדיינות מעיזים להטיל דופי במי שגדולים מהם עשרת מונים".

הרב סתיו ביקש להגיב כי הוא "ממשיך להרבות באהבת תורה ויראת שמים בעם ישראל ולא יגרר ללשון הרע ורכילות, גם כאשר מדובר ברבנים הראשיים".

שווה קריאה:

- בנט שכח אותי!

- הרב ליכטנשטיין שוחרר מבית החולים וחזר לישיבת הר עציון

- רב העיר עפולה למתגייסות: ללכת לצבא אבל קודם למדרשה