יום בשלג עם בנט

זה אולי נראה כמו עוד מם שמשווה אותו לצ‘אק נוריס: בנט יצא לסיור ביישובים יו"ש המנותקים בעקבות הסערה החורפית, סייע בחילוץ רכבים, חפר בשלג ואפילו הביא לחמניות ופיתות

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 15/12/13 17:23 יב בטבת התשעד

יום בשלג עם בנט

שר הכלכלה ויו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, יצא היום (א‘) לסיור ביישובי איו"ש לסיוע ליישובים המנותקים בסערה.

השר החל את הביקור בצומת תפוח, שם שוחח עם נציג חברת חשמל באזור וקיבל ממנו סקירה על מצב החשמל בישובים השונים, וביקש לזרז את החיבור של היישובים ביו"ש לזרם החשמל, אותו הגדיר "בעיה הומניטרית חמורה". ביישוב עפרה עזר השר לחץ רכב ובו אישה בהריון שנתקעו בשלג, תוך שהוא חופר בשלג נמרצות, קצת מזכיר את הממים שרצים עליו ברשת, בניסיון להשוות אותו לצ‘אק נוריס.

לאחר מכן המשיך השר ליישוב יצהר, ולאחר שעזר בהכוונת רכבים ליישוב - הביא איתו פיתות חמות לתושבים, אליו לא הגיעה אספקת לחמים כבר מספר ימים. משם המשיך השר בנט ליישוב עלי, לשם הגיע השר עם מנכ"ל המפלגה ניר אורבך שהביא לחמניות, מאפים וחלב ליישובים.

ביישוב עלי ביקר השר בשכונת נוף הרים, שם פגש משפחות שעדיין לא חוברו לזרם החשמל. השר חילק לתושבים לחמניות וחלב, ואף סייע לאחת המשפחות לפלס בעזרת מעדר את השלג כל מנת שהמשפחה תוכל להוציא את רכבה מהשלג. השר גם לא התבייש לעזור בדחיפת מכוניות על מנת לחלץ את הרכבי המשפחות מהשלג בשבילים.

השר ביקר מהמשפחות בעלי לא להישאר בבתים ולנסוע למקומות אחרים וזאת בשל העובדה שהיישוב לא יחובר לחשמל ב-48 שעות הבאות. לאחר מכן המשיך השר בנט לשכונת היובל בעלי, שם ביקר בבית משפחת פרץ, וביקש מהמשפחות לא להישאר ביישוב עד שיחובר לחשמל. השר בנט אמר לתושבים: "זאת ההקפאה היחידה שתהיה כאן- לא תהיה עוד הקפאה מלבד הקפאה כזו".

לאחר מכן המשיכו אנשי המפלגה ליישוב קידה וליישוב עופרה על מנת לסייע לתושבים.