"זה כמו שמש ששוקעת באמצע היום": מאות מלווים את נרצח הפיגוע למנוחות

בזיו חג'בי, שנרצח בפיגוע הירי בברקן, נטמן בבית העלמין שבמושב ניר ישראל. רב המושב: "כולנו היום המומים שבורים ודואגים. זיו היה אדם מיוחד". חברו אמר: "היית זה שיודע לחבר את כולם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/10/18 15:25 כט בתשרי התשעט

"זה כמו שמש ששוקעת באמצע היום": מאות מלווים את נרצח הפיגוע למנוחות
זיו חג'בי הי"ד, צילום: באדיבות המשפחה

זיו חג'בי (35) הי"ד שנרצח בפיגוע הירי אתמול באזור התעשייה ברקן, לווה היום (שני) למנוחת עולמים על ידי מאות בני משפחה וחברים בבית העלמין שבמושב ניר ישראל

חג'בי, תושב ראשון לציון אשר הותיר אחריו אשה ושלושה ילדים, שימש כרואה חשבון בחברה שבה נרצח יחד עם קים יחזקאל-לבנגרונד על ידי מחבל שעבד במקום.

"כולנו היום המומים שבורים ודואגים", אמר רב המושב, הרב אריה סלומון, שהוסיף כי הכאב גדול "גם בגלל שהיכרנו את זיו וגם בגלל שהוא היה אדם מיוחד, עם מידות טובות". לדבריו, "זה כמו שמש ששוקעת באמצע היום, זה לא טבעי. כך נגזר עלינו, כך אנו מקבלים את הגורל ואומרים 'יתגדל ויתקדש שמיה רבא'. תמיד נראה את הזיו המיוחד הזה והאור הזה תמיד יהיה בביתכם".

חבר של זיו פנה אליו ואמר: "היית זה שיודע לחבר את כולם. תמיד מחייך וצוחק. איש של משפחה וחברים ותמיד ליכד את כולם סביבו. אתמול, יום ארור, ברגע אחד לקחו אותך מאיתנו".

אחד מבעלי קבוצת אלון שבה עבד זיו, רפי אלון, סיפר כי "בדרך לכאן הייתי בטוח שאני אפגוש אותך, ושזה סתם היה חלום בלהות. אני אוהב אותך מאוד זיו. אתה איש יקר וטוב. התכנון שלנו היה וכבר היית מעמודי התווך העיקריים של החברה. והנה לפתע, גדעו לנו שניים. אנחנו כמו משפחה אחת גדולה. יהיה קשה להמשיך בלעדיהם. שהשם יקום דמו".