זעם בשומרון לאחר עוד פיגוע: הדרישה של יוסי דגן מהממשלה ואלוף הפיקוד החדש

ראש מועצת שומרון על פיגוע הירי הבוקר: "הרשות הפלסטינית היא תואמת חמאס - דורש לאסוף את הנשקים הלא חוקיים. לשנות את הפרדיגמה". הפיגוע התרחש סמוך למקום שבו נרצח רק לפני כמה חודשים, אלחנן קליין הי"ד

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/07/24 07:48 י בתמוז התשפד

זעם בשומרון לאחר עוד פיגוע: הדרישה של יוסי דגן מהממשלה ואלוף הפיקוד החדש
דגן בזירת הפיגוע, צילום: מועצת שומרון

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן מגיב לפיגוע הירי הבוקר (ג') בשומרון סמוך לישוב בו הוא מתגורר ואומר כי "פיגוע הירי הזה כאן, בין שבי שומרון לעינב - סמוך כל כך למקום שבו נרצח רק לפני כמה חודשים, אלחנן קליין הי"ד, הוא תזכורת ברורה לכך שיש מלחמה ביהודה ושומרון, בדיוק כמו שיש מלחמה בעזה ובגבול הצפון".

"אלה מחבלים בחליפה, ואלה מחבלים עם סרט ירוק"

"הרשות הפלסטינית היא תואמת חמאס. אלה מחבלים בחליפה, ואלה מחבלים עם סרט ירוק על המצח", אומר דגן ומוסיף: "אני דורש מהממשלה ומהפיקוד הבכיר לשנות כבר את הפרדיגמה. הנשק שמסתובב כאן, ברשות הפלסטינית, הנשק הלא חוקי, יורה, הנשק הזה מביא לפיגועים".

זירת הפיגוע

זירת הפיגוע, צילום: דוברות מד"א

"מכאן לבת חפר ונתניה"

דגן קורא להחזיר את המחסומים הביטחוניים. ואומר כי צה"ל צריך לאסוף את הנשקים, וצריך לקיים מלחמה כנגד תשתיות הטרור של הרשות הפלסטינית, "להגביר את המבצעים" קורא דגן. "אנחנו במלחמה" הוא אומר הבוקר בזירת הפיגוע, "אם לא נהפוך את השולחן, היא תגיע גם לכאן, ומכאן לבת חפר ונתניה. אנחנו לעולם לא נשבר. ההתיישבות בשומרון תמשיך לבנות ולשגשג. צריך לנסוע בכל מקום, לתרום למדינה, ואנחנו נהיה חלק מהניצחון. חייבים ניצחון. דורשים ניצחון, דורשים הכרעה".