אחרי שנים של המתנה: אלון שבות מתרחבת

בשורה לגוש עציון - פרויקט הבניה הוותיק ביותר באלון שבות אושר לשיווק. ראש מועצת גוש עציון, ירון רוזנטל: "בשורה חשובה לגוש עציון, בשורה מרגשת לאלון שבות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/07/24 12:26 ח בתמוז התשפד

אחרי שנים של המתנה: אלון שבות מתרחבת
אלון שבות, צילום: יחצ

השר בצלאל סמוטריץ נתן אישור למשרד השיכון לשווק 110 יחידות דיור ביישוב אלון שבות. האישור ניתן לאזור הנקרא "הבור", באלון שבות, לאחר שנים רבות של המתנה לאישור התכניות שלו. אלון שבות הולכת ומתבגרת ולאחרונה יש גידול שלילי ביישוב ולכן מועצת גוש עציון פועלת לקידום בנייה באלון שבות ביתר שאת.

ראש מועצת גוש עציון, ירון רוזנטל ברך על המהלך: "אחרי גבעות, אחרי נוקדים, בשורה חשובה לגוש עציון, בשורה מרגשת לאלון שבות. השר בצלאל סמוטריץ', אישר השבוע לשווק 110 יח"ד ב"בור" באלון שבות. זהו פרויקט הבנייה הוותיק ביותר בגוש עציון אשר לא הצליח להתקדם מספיק במשך שנים רבות". רוזנטל מציין כי במקום יהיה מסחר ותעסוקה, ויהיו מגורים לזוגות צעירים ולגיל השלישי.

יו"ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ':‏ "מחזקים את ההתיישבות, מחזקים את גוש עציון. ברכות לתושבי גוש עציון. צעד אחר צעד בונים ומחזקים את פרוזדור ירושלים גם מדרום. גוש עציון היה ונשאר עורק חשוב של עיר הבירה וברוך השם בשנתיים האחרונות אנחנו מחזקים את הגוש שמשגשג וצומח. ממשיכים לעשות ציונות".