השר אריאל: נבנה אלפי דירות ביהודה ושומרון וכל רחבי הארץ

שר השיכון אורי אריאל התייחס לפתיחת המו"מ המדיני עם הפלסטינים והצהיר כי "על הממשלה מוטלת הצורך החובה והזכות לבנות בכל מקום בארץ ישראל"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 13/08/13 19:41 ז באלול התשעג

השר אריאל: נבנה אלפי דירות ביהודה ושומרון וכל רחבי הארץ
ששון תירם, צילום: ששון תירם

השר אורי אריאל ביקר היום (ג‘) בשכונה החרדית תל ציון בכוכב יעקב, מצפון לירושלים, והתייחס לפתיחת המשא ומתן המדיני ולבניית אלפי יחידות דיור בכל רחבי הארץ.

”ביהודה ושומרון ובכל רחבי מדינת ישראל ייבנו בשנה הקרובה אלפי יחידות דיור. נשתדל לבנות יותר בכל חלקי הארץ. אין אזור שלא נבנה בו. לא ייתכן שיהיה אזור שיכתיבו לנו אם לבנות או לא לבנות“, אמר השר אריאל, ”על הממשלה מוטלת הצורך החובה והזכות לבנות בכל מקום בארץ ישראל, כמתחייב מיהודי בארץ ישראל. המדינה לא צריכה לקבל היתרים כדי לבנות בכל מקום בארץ ישראל, לא בירושלים שהיא בירת ישראל, עיר הקודש. לא בתל אביב ולא באריאל ובקרני שומרון“.

שר השיכון הוסיף וציין כי ”באנו לראות ולהתרשם בשטח. בחודשים הקרובים יחלו לבנות פה כ-200 דירות חדשות. יש כאן פוטנציאל לבנייה של מעל 1000 דירות בכוכב יעקב ותל ציון“. הוא הוסיף ואמר כי ”מחר נהיה בשדה דב, שם אנחנו מפנים שטח ליותר מ-10,000 יחידות דיור. אנחנו בונים בנצרת עלית ונבנה גם בקרית ארבע וקרני שומרון. אנחנו עובדים בכל הכיוונים ונבנה בכל מקום: גם במרכז גם בפריפריה, גם בתל אביב גם ביהודה ושומרון ונוזיל את מחירי הדיור“.

השר נשאל על סיפוח שטחי יהודה ושומרון ואמר "יש לתקן את זה. אם יהיה לחץ מצד התקשורת גם לספח יש בהחלט מקום לשקול וגם לעשות את זה".