השר אריאל: אם יוחלט על נסיגה נעזוב את הממשלה

במהלך שבת של 'משקפת' בירושלים אמר השר: "אנו דואגים כל הזמן לעולם התורה, ואין זה משנה אם מדובר בציבור חרדי או דתי לאומי. זאת בניגוד לשר לפיד שקיצוץ התקציב לחרדים הוא הנושא המרכזי אצלו"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 09/02/14 13:53 ט באדר א'

שר הבינוי והשיכון התייחס במהלך שבת של עמותת 'משקפת', לנושא ויתור השטחים ואמר כי "במידה ויוחלט על נסיגות משטחי ארץ ישראל, הבית היהודי יעזבו את הממשלה".

עוד הוסיף השר אריאל לגיוס החרדים וטען. "אנחנו פועלים כל הזמן לדאוג לעולם התורה, ואין זה משנה אם מדובר בציבור חרדי או דתי לאומי. זאת בניגוד לשר לפיד שקיצוץ התקציב לחרדים הוא הנושא המרכזי אצלו".

כ-200 איש השתתפו השבת ב"שבת ארץ ישראל" החמישית שערכה עמותת התיירות "משקפת". השבת נערכה במלון לאונרדו בירושלים בהשתתפות שר הבינוי והשיכון אורי אריאל, העיתונאי חגי הוברמן ואיש התקשורת קובי אריאלי. במהלך סוף השבוע ביקרו המשתתפים במועצה האזורית בנימין וכן סיירו בשבת בשכונת שמעון הצדיק (שייח ג'ראח) בירושלים.

בצהרי השבת ערכו המשתתפים רב שיח עם שר הבינוי והשיכון אורי אריאל. בדבריו התייחס השר לנושאים שונים על פי שאלות הקהל ביניהם לנושא החיבור בינו לבין יו"ר הבית היהודי וציין כי הוא רואה בכך חשיבות. "ישנה אווירה טובה ואנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא".

בני כהן, מנכ"ל "משקפת": "כייף לראות כיצד מתקבצות משפחות מרחבי הארץ לשבת מיוחדת עם תוכן בעיר הקודש. אנו במשקפת פועלים כל הזמן להכניס תוכן ערכי לחופשה המשפחתית או הזוגית ולשמחתנו הציבור מצביע ברגליים ומצטרף בהמוניו".