הרב שנוולד: ארצות הברית החזיקו את פולארד כבן ערובה לסחיטת ויתורים קשים מישראל

בעקבות הפרסומים אודות שחרורו הקרב של יונתן פולארד כהתניה להמשך המשא ומתן המדיני, תוקף הרב אליעזר שנוולד את הממשל האמריקאי וטוען כי "הוציאו את המרצע מן השק"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 01/04/14 14:51 א בניסן התשעד

הרב שנוולד: ארצות הברית החזיקו את פולארד כבן ערובה לסחיטת ויתורים קשים מישראל
יחצ, צילום: יחצ

בעקבות פרסומים על שחרורו של האסיר, יהונתן פולארד, מהכלא האמריקאי, כהתניה להמשך המשא ומתן המדיני עם הפלשתינאים, תוקף היום (ג') ראש ישיבת ההסדר 'מאיר הראל' הרב אל"מ(מיל) אליעזר שנוולד את הממשל האמריקאי וטוען כי יצא המרצע מן השק וכי פולארד שמוחזק עשרות שנים בכלא, הוחזק כבן ערובה לסחיטת ויתורים קשים.

"מי שעד היממה האחרונה סבר לתומו שאחינו יונתן פולארד, נמק בכלא האמריקאי, בגלל הפגיעה הנוראית שהסב לביטחון המעצמה האמריקאית, טועה. ההתניה של האמריקאים לשחרורו תמורת ויתורים מפליגים, הוציאה את המרצע מן השק. פולארד מוחזק כבן ערובה לסחיטת ויתורים קשים, על האינטרסים הריבוניים והביטחוניים של מדינת ישראל, כגלולה שתמתיק את השווק של הויתורים לציבוריות הישראלית", הוא אומר.

"הרי אף אחד אינו מעלה על דעתו ששחרור מרצחים שרצחו יהודים, ויחזרו לפעילות טרור, תמעיט את ה"סכנה הביטחונית" ש"קיימת" בשחרורו של פולארד?!" מוסיף הרב שנוולד.

עוד אמר הרב:" על כן כמה פאטתיות היו התבטאויותיהן של המרואיינים בתקשורת הישראלית על ה"ויתור" המופלג של האמריקאים, בויתור על האינטרסים הביטחוניים בשחרור אפשרי של פולארד. הציבור הישראלי רוצה לראות את פולארד כאן, ומתקומם על החזקתו כבן ערובה כל כך הרבה שנים, כשמסביב משחררים רוצחים פושעים מסוכנים, וגם עבריינים ביטחוניים ולא יסבול האזרח החכם את ניסיונות הקומבינות של האמריקאים והניצול הציני בפולארד".